Comunicat quota a les famílies

Comunicat quota a les famílies

El novembre 28, 2020, Creat per , A General, Amb 0 Comentaris

Benvolgudes famílies,

La darrera Assemblea de l’AFA celebrada el dia 27 d’octubre de 2020 va acordar mantenir la quota anual de 30 euros per família pel curs 2020-2021. També es va acordar que aquelles famílies sòcies que considerin que la seva situació socioeconòmica derivada de la pandèmia no els permet pagar la quota per aquest curs, podran fer la petició per estar exemptes excepcionalment per 2020-2021 sense que això signifiqui perdre la condició de soci.

La data estimada en que es carregaran les quotes del curs 2020-2021 serà el dia 18 de desembre de 2020. El càrrec en compte es realitzarà a aquelles famílies que aquest curs o en anteriors hagin complimentat el full d’inscripció de l’AFA.

FAQ’s:

1.- Com sol·licito no estar subjecte a la quota del curs 20-21? Només cal que envieu correu electrònic a tresorerafa@escolalamaquinista.cat demanant acollir-vos a la mesura.

2.- Vull ser membre de l’AFA.

· En el cas de domiciliar la quota cal omplir els següents formularis, que a més del formulari anterior inclou el formulari SEPA per autoritzar el cobrament.

· En cas de fer un ingrés en compte, cal omplir només el formulari d’autorització i fer l’ingrés al compte de l’AFA: ES90 0182 3958 1102 0020 9981 (BBVA).

Enviar els anteriors formularis a afa@escolalamaquinista.cat

Nota: Els formularis PDF referenciats tenen camps emplenables per poder signar-los digitalment. El medi ambient està a les nostres mans.

3.- No recordem si la nostra família té el càrrec domiciliat o si és sòcia. Podeu enviar un correu a tresorerafa@escolalamaquinista.cat i us confirmarem si esteu donats d’alta o no.

AFA La Maquinista