Escola de Mares i Pares

El novembre 11, 2015, Creat per , A Notícies, Amb 0 Comentaris

– EDUCANT EN POSITIU –

cor-escola-de-pares

Et sents desafiat per les lluites de poder amb els teus fills, per les seves actituds i desafiaments, perquè no fan el que han de fer, per les baralles entre germans, per voler que ajudin a casa…???
Aquesta escola de pares i mares és per a tu!!!!

Des de la Comissió de Famílies us convidem a assistir als tallers de l’Escola de Pares i Mares, que resultaran molt útils per tal d’adquirir eines per afrontar el dia a dia de l’educació dels nostres fills.

Els tallers s’impartiran els dijous (cada quinze dies) de 20.30h a 22.30h i el preu serà de 80€ a repartir entre tots els assistents. Necessitem un mínim de 8 participants (que suposarà un preu de 10€ per participant) per tal de confirmar la realització dels tallers. Si les inscripcions finals superen els 8 participants, el preu dels tallers disminuirà proporcionalment.

L’inici de l’Escola de Pares i Mares està previst per l’última setmana de novembre, us mantindrem informats de la data d’inici definitiva.
Si us voleu inscriure, és necessari i molt important que feu un correu a families@escolalamaquinista.cat.

No ho dubteu i inscriviu-vos!