Festa fi de curs 2019

Festa fi de curs 2019

El maig 22, 2019, Creat per , A General,Notícies,Telegram, Amb 0 Comentaris

Festa fi de curs

Famílies, com ja sabeu, arriba la festa de fi de curs que es realitzarà divendres 21 de juny.
Des de la Comissió de festes organitzem i gestionem aquesta celebració, però creiem que és imprescindible la col·laboració de totes les famílies perquè la festa sigui possible. És per això que s’han repartit les diverses tasques per cursos, de tal manera que cada família col·laboraria cada dos anys.
Recordem que és una festa de tots!

• Aquest any a P3 us tocarà tot el que estigui relacionat amb la decoració de la festa.
  • P5 us tocarà l’organització de la “mostra de talents”
  • A 2on i us tocarà estar a la barra, i tot el que estigui relacionat amb això.
  • A 4art us tocaran les coques, tant comprar-les, com tallar-les i repartir-les.

Rebreu un enllaç al whatsapp que us farà arribar a un grup on us explicarem de què es tracta i com ho haureu de fer cada curs.
Gràcies per la vostra col·laboració!

Mostra de talents

Arriba la festa de fi de curs!!!! I amb ella la nostra “MOSTRA DE TALENTS”.

A continuació us en fem arribar les normes i la manera de participar-hi, animeu-vos!
– Envieu la vostra cançó al mail: festes@escolalamaquinista.cat. La cançó haurà de ser d’un minut i mig de durada, així que ens l’haureu de fer arribar tallada pel tros que escolliu.
– Recordeu posar el nombre de participants, així com el vostre nom artístic, el nom de la cançó i el de la vostra classe.
– Demanem cura amb les cançons escollides, recordeu que és una festa amb petits! Proposem cançons sense paraulotes ni pujades de to.
– La data límit per inscriure-us i enviar-nos les vostres cançons serà el 8 de juny. Que no se us passi! Sinó no podreu participar
– Com diu el nom serà una mostra dels vostres talents! Màgia, malabars, balls, instruments… Tot el que vulgueu fer! Només recordeu que l’actuació ha de durar minut i mig!

Animeu-vos a participar i envieu les vostres inscripcions! Serà una gran festa!!!!

Tiquets entrepans

Benvolgudes famílies!
Us informem que els dies en els que hi haurà punt de venda de tiquets per als entrepans de la festa de fi de curs seran:

• Dimecres 22, 16.20h
  • Dijous 23, 9.00h i 16.20h
  • Divendres 24, 9.00h i 16.20h
  • Dilluns 3, a les 9.00h i a les 16.20h
  • Dimecres 12, a les 16.20h
  • Dijous 13, a les 9.00h

Aquest any hi haurà botifarra, entrepans freds de formatge, entrepans sense gluten i els vegetals seran més bons!

Comissió de festes