II GRADUACIÓ DE LA UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

Inici  >>  Notícies  >>  II GRADUACIÓ DE LA UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

II GRADUACIÓ DE LA UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

El maig 12, 2016, Creat per , A Notícies, Amb 2 Comentaris

Benvolguts i benvolgudes,

La comissió organitzadora del projecte +Educació del Districte de Sant Andreu tenim el plaer de convidar-vos a la II GRADUACIÓ DE LA UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE, en la que participaran alumnat, mestres, famílies i entitats de lleure de les escoles del Districte de Sant Andreu.

L’acte tindrà lloc el dissabte, 21 de maig, a l’Aula Magna de l’Edifici de Teatre, del Campus Mundet, de la Universitat de Barcelona, Passeig de la Vall d’Hebron, 171, de 10:00 a 13:00h

La iniciativa de +educació neix de la voluntat d’una part de la comunitat educativa dels barris de Bon pastor, Baró de Viver, Congrés-Indians, Sant Andreu, La Trinitat, La Sagrera, i Navas del districte de Sant Andreu d’explorar i sumar les possibilitats de participació i col·laboració entre totes les persones que formen part de la comunitat per incrementar les oportunitats educatives per a tothom. Més educació per a totes les persones esdevé l’horitzó comú que compartim i que ens fa buscar el màxim nombre de recursos que possibilitin que tots els nens i les nenes aprengui més i millor i també les seves famílies i el professorat.

Aquest projecte que es va iniciar ara fa 4 anys, ha anat creixent i afegint les entitats de lleure i recursos educatius de l’entorn, sumant l’educació formal i el lleure educatiu.

Ens agradaria comptar amb la vostra presència. Agrairem que ens confirmeu la participació a ser possible abans del proper 18 de maig.

En el projecte +Educació hi participen les escoles bressol Quatre Torres i Caminet del Besòs, les escoles d’educació infantil i primària Baró de Viver, Bernat de Boïl i La Maquinista, l’escola L’Esperança i l’Institut Doctor Puigvert, professorat de les facultats d’educació de la UB i la UAB, CRP i entitats del Districte de Sant Andreu

Cordialment,
Comissió impulsora del projecte +educació

2 Comentaris fins ara:

  1. Elena ha dit:

    Bon dia, una companya de feina m’ha parlat de la universitat del temps lliure. M’agradaria saver què haig de fer per inscriure’m i poder participar en les activitats amb les meves filles. Gràcies.
    Elena

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *