Imma: Em jubilo!!!

Inici  >>  Notícies  >>  Imma: Em jubilo!!!

Imma: Em jubilo!!!

El octubre 7, 2015, Creat per , A Notícies, Amb 5 Comentaris

ComiatImma

Les etapes tenen el seu temps i per a mi, ara s’apropa l’hora de començar-ne una de nova…. Em jubilo!!!

Fa dies que em sento una mica estranya, i és perquè em moc entre l’alegria i l’enyorança i amb una mica d’incertesa també.

Al llarg de la meva vida laboral he tingut molta sort, perquè a tot arreu he conegut excel·lents persones, i a poc a poc he anat arribant fins aquí, on he tingut el goig de compartir aquest projecte engrescador que m’ha permès formar part de tota una comunitat que es preocupa per l’educació del futur, amb una sensibilitat especial, que m’ha fet sentir, en el meu dia a dia ple de joia i d’alegria de viure. Fa vuit anys, quan l’Anna em va proposar d’endegar el projecte d’aquesta escola, no em podia ni imaginar que seria tan addictiu. Al costat de tots vosaltres he trobat un caliu que se’m farà difícil prescindir-ne. Per això veureu que només es tracta d’una jubilació oficial, perquè la meva idea és seguir col·laborant amb aquest projecte des d’una altra perspectiva, que em permeti seguir estant a prop vostre.

He estat molt afortunada per tants companys, companyes i famílies que m’han acompanyat i sobretot per un munt d’infants que m’han permès compartir sentiments i emocions que ja formen part de la meva vida com: les seves mirades innocents, les seves preguntes atrevides, la sinceritat en que plantegen les coses, les corredisses quan els més petits et veuen i t’abracen…

I és per tot això, que de moment només us puc dir FINS DEMÀ!

IMMA TORRAS

5 Comentaris fins ara:

1. Jordi ha dit:

Gràcies Imma. Si no et fa res ens quedem amb aquests petits moments que heu passat junts i que formaran part dels records dels nostres fills.

2. Josep Vilardaga Prats (ex conserge de La Maquinista) ha dit:

He passat per moltes escoles i ara estic a una altra escola i repeteixo el que he dit des de que vaig coneixer La Maquinista, no hi ha una escola que tingui aquesta qualitat humana. I tu Imma està clar que has estat una persona molt important; per la teva competència, simpatia i humanitat, ha sigut un autèntic plaer coincidir amb tu i et desitjo molta sort en aquesta nova etapa.

Moltes Felicitats

Josep

3. Josep Vilardaga Prats (ex conserge de La Maquinista) ha dit:

M´he deixat una cosa Imma. Espero que algun dia ens vegem i pugui saludar-te.

Moltíssima Sort

4. Josep Vilardaga Prats (ex conserge de l´Escola La Maquinista) ha dit:

He passat per moltes escola i ara estic a una altra escola i repeteixo el que he dit des de que vaig coneixer La Maquinista, no hi conegut una escola amb aquesta qualitat humana. I tu Imma està clar que has estat una persona molt important, per la teva competència, simpatia i humanitat; ha sigut un autèntic plaer coincidir amb tu i et desitjo molta sort en aquesta nova etapa.
    Espero que algun dia ens vegem i pugui saludar-te.

Moltes Felicitats

Josep

5. Cristina Broceño ha dit:

Et donem les gràcies per pendre´t el teu treball més enllà d’això, part de la teva vida. Tothom l’ha notat i sobretot els nens. Disfruta del merescut descans dels horaris de la feina i ens veiem pel cole!.
    Una forta abraçada!