TERTULIA

TERTULIA

El març 6, 2019, Creat per , A General, Amb 0 Comentaris

La preadolescència

La teva filla o fill està desconegut? Comença a tenir impulsos agressius, diu o fa coses que no pensa, s’oposa per norma a tot, es desborda emocionalment? Alguns comencen als 9 altres als 13 però el tsunamí tard o d’hora arriba a tota la familia. Els pares es descoloquen davant el noi o noia que lluita per encaixar i agradar només als seus amics. Com els deixem espai i els protegim al mateix temps? Els podem deixar que s’estavellin i assumeixin les consequències? Fins a quin punt actuem amb el que pensem que es un risc xcessiu o un perill inminent?
Vine a parlar de tot això amb altres mares i pares el divendres 15 de març a les 15h al menjador de l’escola.Apunteuvos enviant un correu a families@escolalamaquinista.cat

Conduïda per Anna Maria Serra, psicopedagoga i terapeuta sistèmica.
Divendres 15 de març de 15 a 16;30 al menjador de l’escola.
Us hi esperem