PORTES OBERTES 2022 – ESCOLA LA MAQUINISTA

Inici  >>  Notícies  >>  PORTES OBERTES 2022 – ESCOLA LA MAQUINISTA

PORTES OBERTES 2022 – ESCOLA LA MAQUINISTA

El gener 31, 2022, Creat per , A Notícies, Amb 3 Comentaris

Enguany les portes obertes de la nostra escola s’ajusten a les recomanacions que el Departament d’Educació fa donat el context pandèmic, i també troben el seu encaix en l’acord de les escoles públiques del districte de Sant Andreu per fer front comú en defensa de la nostra escola pública, una escola de qualitat que troba la seva riquesa en la diversitat dels seus contextos i diferents projectes educatius de centre.

En aquest sentit, no hi haurà cap xerrada telemàtica ni presencial. Proposem visites guiades al nostre centre per a grups reduïts de fins a 10 persones. Concentrarem les visites en dos dies, amb dos torns cadascun.

Per poder participar us haureu d’inscriure a través dels formularis que trobareu fent clic al dia i torn desitjat a la graella que trobareu més abaix. Donades les circumstàncies actuals, limitem la participació a dues persones per infant i us demanem que, si teniu la possibilitat, us abstingueu de venir amb infants.

DIES I TORNS

Dimarts 1 de marçDimecres 2 de març
de 17:30 a 18:30hde 17:30 a 18:30h
de 18:30 a 19:30hde 18:30 a 19:30h

A través de la inscripció, recollirem una adreça de correu electrònic a la qual, poc temps abans de la visita, us enviarem una presentació interactiva en la qual podreu trobar tota la informació relativa al nostre projecte educatiu. Serà molt important que us la mireu amb molta calma abans de venir al centre. Tanmateix, us farem arribar un enllaç a un mur de padlet, on podreu escriure els vostres dubtes abans de fer la visita. Durant la visita, intentarem respondre a totes les vostres preguntes. Per qualsevol circumstància excepcional que ens hagueu de comentar, podeu escriure’ns a l’adreça de correu de l’escola:

escola@escolalamaquinista.cat

Us hi esperem!

Escola La Maquinista

3 Comentaris fins ara:

1. Evelyn ha dit:

Quiero la vivita a la escuela el día 2 de marzo en horario de 18:30-19:30

2. Anyel Prado ha dit:

Buenos días: Estoy interesada en la visita para el día 1 de marzo en el horario de !8:30 a 19:30.

3. Sofio ha dit:

Buenas tardes. Estoy interesada en la visita para el día 1 de marzo en el horario de 18:30 a 19:30