Festes

Inici  >>  Festes

Festes

El març 23, 2015, Creat per , Amb Comentaris tancats a Festes

En aquesta comissió organitzem, coordinem i duem a terme tant les festes que es fan a l’escola, com la nostra participació en les festes del nostre entorn. Tot un reguitzell d’activitats que ens permeten omplir de vida la nostra escola: la Castanyera, la Cercavila de la festa major de Sant Andreu, la Marató de TV3, la Cercavila de Santa Eulàlia, el Carnestoltes, la Festa de final de curs…

A banda de tota la feina, a la nostra comissió hi ha tres colles ben actives: la de Tabals (anima sense parar, a bon ritme), la Gegantera (s’ocupen de fer sortir i ballar el gegantó Mac i el Milcares) i el grup de teatre La Maki (format per mares i pares, que a més d’altres espectacles, estrenen obra a la festa de final de curs).

Tenim molta feina entre mans, ja ho veieu, per això necessitem persones com vosaltres, disposades a col·laborar i a formar part d’aquest gran projecte. No ho dubteu, apunteu-vos a Festes i a les colles i, a més de passar-vos-ho molt bé, us implicareu en un projecte plural i participatiu que permet enfortir la nostra comunitat educativa.

Els comentaris estan tancats