Infraestructures i obres

Inici  >>  Infraestructures i obres

Infraestructures i obres

El març 5, 2015, Creat per , Amb Comentaris tancats a Infraestructures i obres

Aquesta Comissió va néixer per la necessitat de garantir uns espais adequats per als nostres infants mentre l’escola no s’ubiqui a l’edifici definitiu. Ens encarreguem de vetllar per l’adequada dotació d’espais (en nombre, superfície i equipament) a les instal·lacions provisionals de l’escola en la seva ubicació actual, així com d’estudiar –ne les possibilitats de millora.

També fem el seguiment del procés de desenvolupament urbanístic i projectual per a la construcció de l’escola definitiva. En aquest sentit, seguirem convocant reunions amb els responsables de les Administracions implicades per tal de seguir de ben a prop la planificació i plantejament dels diferents estadis d’aquest procés.

Els comentaris estan tancats