RUA DEL CERCAVILA 2021

RUA DEL CERCAVILA 2021

El novembre 18, 2021, Creat per , A Notícies, Amb 0 Comentaris

Benvolgudes famílies:

Ja s’acosta la rua del cercavila de les festes de Sant Andreu de nou!
Enguany seran el diumenge 28 de novembre.
A les 11:15h haurem d’anar arribant a la plantada. Serà a la calçada del carrer Segre, entre plaça Orfila i carrer Cinca, i sobre les 12.15 començarem la rua!
No hi haurà gegants convidats, per tant haurem de ser puntuals ja que no haurem d’esperar massa per sortir.
Com a mesura de seguretat haurem de dur la mascareta posada si no es garanteix la distància de seguretat, sobretot a la plantada.
A diferència d’altres anys, el final del recorregut serà a la plaça Comerç. Un cop allà, podeu evacuar seguint pel carrer Gran, pel carrer Balari i Jovany o pujant pel carrer Pons i Gallarza amunt. En cap cas pel carrer de l’Ajuntament per evitar aglomeracions a plaça Orfila.
Ens disfressarem de maquinistes per celebrar que tenim per fi la nostra escola de maons!
La disfressa es confeccionarà a casa, amb el reciclatge i reutilització de materials. Ens inspirarem en el nostre gegant, en Mac, així que haurem de fer una gorra de maquinista, de color blau, i podem posar-li una M al davant, us posem alguns exemples i links de tutorials per poder fer-la aquí:

Fer gorra maquinista de tren goma eva.

Manualitats Facilísimo

Per acabar d’arrodonir la disfressa portarem una samarreta de color blau.
Podeu preguntar-nos qualsevol dubte a festes@escolalamaquinista.cat.
Aviseu a tothom, avis, àvies, tiets, cosins, mares, pares, petits, ens ho passarem súper bé ballant tots plegats amb la colla de tabals!

Us esperem a tots!!!!!!!!!!! No falteu!!!!!!!

Comissió de Festes i Colla de Tabals.