Salut viària a P5

Inici  >>  Notícies  >>  Salut viària a P5

Salut viària a P5

El febrer 28, 2013, Creat per , A Notícies, By ,, , Amb 0 Comentaris

La Comissió de Salut va endavant, ens hem estrenat en el tema de seguretat vial i ha estat un èxit.

El 27 de febrer de 2013 s’ha iniciat el cicle de les diferents jornades de la comissió de salut, el primer tema tractat ha estat l’educació en salut vial.

Als nens de P5 els hi hem passat un audiovisual (power point), dirigit pel Sergio, professor d’autoescola i pare de nens de l’escola, que ha estat molt participatiu i enriquidor. Els nens en sabien molt sobre el tema… Hem recordat i reforçat actituds que cal observar per tal d’evitar els hàbits inconcients i incorrectes.

Després hem jugat amb dibuixos d’imatges buscant parelles correctes i incorrectes i relacions entre elles, hem jugat al “memory” amb aquestes parelles i hem entés tota mena de situacions de protecció vial.

Per últim, hem jugat colocant-nos a un costat i l’altre d’una línia depenent de si la imatge que es mostrava era correcta o incorrecta. Els nens i nenes han gaudit molt sense deixar d’aprendre, per tant pensem que hem assolit allò que ens proposàvem.

Us adjuntem el tríptic que s’ha repartit als nens i nenes de P5 i que tots, grans i petits, hem de tenir en compte.

Llegir més:
Tríptic de salut vial [pdf]