TALLERS PER A PARES I MARES 19-20

Inici  >>  General  >>  TALLERS PER A PARES I MARES 19-20

TALLERS PER A PARES I MARES 19-20

El setembre 19, 2019, Creat per , A General, Amb 2 Comentaris

Activitat gratuïta per a pares i mares. Conduïda per Anna Maria Serra mestra de l’escola, psicopedagoga, constel·ladora i psicòloga sistèmica (CUDEC Mèxic).

Són tallers en petit grup. Tenen com objectiu mirar la família, els fills, l’educació, els vincles i percebre el que ens ajuda a tenir una vida més plena per nosaltres i la nostra família. Es busca obrir la mirada a coses en que no hi havíem pensat, veure allò que ens limita i el que ens dona força. Els temes a tractar seran els vincles familiars, la comunicació, resolució de conflictes, els límits amb amor, els canvis, les pèrdues i els dols, l’autoestima, la gestió de l’estrès en la criança i parlar de sexe prevenint abusos. Es proposen reflexions i exercicis en grup per desenvolupar recursos personals utilitzant tècniques de constel·lacions familiars.

DIMARTS QUINZENALS EN PETIT GRUP de 16:30 a 18h (possibilitat de demanar servei de ludoteca a preu reduït)

INICI: finals d’octubre
15 Places (segons rigorós ordre d’inscripció)

INSCRIPCIONS :
Per correu electrònic a families@escolalamaquinista.cat posant les següents dades:
El vostre nom i cognoms. Telèfon. Correu electrònic. El nom, edat i classe dels vostres fills. Cal especificar si algun necessitarà ludoteca.

2 Comentaris fins ara:

1. Susanna ha dit:

No podré assistir tots els dimarts, pero m’interessa

2. Marta Roig ha dit:

Oh! Jo els dimarts en aquest horari treballo! Quina llàstima. Ho recomano molt però a totes les famílies. L’any passat va ser molt interessant!