Un passeig per la Fira de Comissions

Inici  >>  Notícies  >>  Un passeig per la Fira de Comissions

Un passeig per la Fira de Comissions

El novembre 25, 2021, Creat per , A Notícies, Amb 0 Comentaris

El passat divendres dia 5 les Comissions de l’escola van posar una paradeta per donar a conèixer les tasques que fan, especialment per a aquelles famílies que inicien aquest curs la seva vinculació amb l’escola.
Les Comissions estaven situades en rotllana i cadascuna tenia presentacions molt atractives per explicar la seva feina. Va ser molt interessant parlar amb els diferents membres de cada comissió i que ens expliquessin de primera mà la feina que fan, que és molta!

La Comissió Espai Migdia explicava que eren el vincle entre la cuina, el menjador i les famílies. Hi havia un tast de què mengen els infants a l’escola, estava molt bo! Animaven a tothom que si acostés a formar-ne part per implicar-nos en l’alimentació que reben els i les alumnes i proposar els canvis en els menús que ens semblessin adients.

A Coeducació treballen la importància de la igualtat, i es mostraven els murals que ens vam fer a l’Escola amb motiu del 8 de març. També mostraven diferents dades estadístiques sobre la distribució per gènera a cadascuna de les comissions mixtes.

La Comissió de Salut prepara tallers per cada etapa escolar incidint en la importància de la higiene, l’alimentació saludable, l’ús de les pantalles o com podem evitar l’assetjament a l’escola.

Al seu costat la Comissió de Biblioteca explicava contes (amb molt d’èxit!) a una rotllana d’infants mentre ens explicaven com n’és d’important fomentar la lectura des de la infància i com podem ajudar a transmetre la lectura i augmentar i tenir cura dels llibres que tenim a la
biblioteca.

La Comissió d’Obres necessita gent que ajudi a organitzar una festa d’inauguració de la nova escola i una exposició que expliqui el llarg camí que hem hagut de recórrer per tenir l’escola que tenim.

La Comissió de Comunicació s’encarrega del butlletí setmanal i de transmetre tota la informació de l’escola i les diferents comissions a les famílies perquè puguin estar assabentades i apuntar-se a aquelles activitats que es realitzen.

La Comissió de Festes ens proposava disfressar-nos i ens recordava la importància de celebrar i passar-nos-ho bé, gràcies a ells i elles tenim esdeveniments tan rellevants com la visita de la castanyera, la rua de les festes de Sant Andreu o Carnestoltes.

La Comissió d’Extraescolars era la més musical i sorollosa! Tenien un munt d’instruments de percussió de la Colla Tabals que tots vam gaudir tocant.

La Comissió de Famílies Solidàries prepara activitats tan diferents com berenars per crear vincles entre les famílies o cinefòrum amb pel·lícules que ens ajuden a entendre la realitat
d’altres persones d’una forma molt lúdica i apte per a tots i totes.

Per últim, però no menys fonamental, la Comissió de Natura demana col·laboració per fer de l’escola i el seu pati un espai més verd, més agradable i maco gràcies a les plantes i diferents
projectes amb elles.

Us animem a formar part d’una (o més) comissions! És una forma molt gratificant de vincular-nos a l’escola i implicar-nos en l’educació dels nostres fills i filles!