Voluntaris Jornada de portes obertes

Inici  >>  General  >>  Voluntaris Jornada de portes obertes

Voluntaris Jornada de portes obertes

El febrer 10, 2016, Creat per , A General, Amb 0 Comentaris

Com sabeu, el proper 27 de febrer es portarà a terme la jornada de portes obertes a l’escola, per tal que aquelles famílies interessades en matricular els seus fills o filles el curs vinent, puguin conèixer una mica més d’aprop la nostra filosofia pedagògica i la nostra metodologia de treball.

De cara a rebre a les famílies que assistiran a la jornada, i per tal de poder acompanyar-les a visitar els diferents espais de les nostres instal·lacions, necessitem voluntaris i voluntàries, que tant poden ser membres de les famílies de l’escola com alumnes de 4rt i 5è, que pensem que poden ser uns grans amfitrions.

La jornada comença amb una xerrada a les 10h. Les famílies voluntàries haurien de ser a l’escola a les 10.30h per tal d’organitzar els grups que realitzaran les visites per les instal·lacions.

Aquells que estigueu interessats en participar (vosaltres, o els vostres fills/filles si són alumnes de 4rt o 5è) cal que feu un correu a ampa@escolalamaquinista.cat o bé a escola@escolalamaquinista.cat per tal de confirmar la vostra assistència i així poder saber amb quantes persones podem comptar.

Podeu trobar tota la informació que hi ha disponible sobre la jornada de portes obertes clicant aquí.

Us esperem a tots aquells que pogueu venir i us agraïm molt la vostra col·laboració !!!