XVa Trobada de Gegants d’Escola de Catalunya

Inici  >>  Notícies  >>  XVa Trobada de Gegants d’Escola de Catalunya

XVa Trobada de Gegants d’Escola de Catalunya

El abril 28, 2013, Creat per , A Notícies, By ,,, , Amb 0 Comentaris

A les portes de la diada de Sant Jordi, la nostra escola ha participat, per segon any consecutiu, en la Trobada de Gegants d’Escola de Catalunya. Va ser el diumenge 21 d’abril a Cabrils i ha estat organitzada per la seva colla gegantera.

Calia llevar-se i posar-se en marxa d’hora, però per un motiu com aquest va ser un plaer! La jornada va ser molt complerta i divertida, se’ns va passar volant i cal senyalar que estava molt ben organitzada. Des d’aquí les nostres felicitacions per a les escoles de Cabrils involucrades en la festa!

La delegació de la nostra escola va fer acte de presència a la vil·la a les 10 h. El primer va ser col·locar el nostre Mac amb la resta de gegantons escolars (perquè anessin coneixent-se millor i intimant). Després tocava anar a l’escola Mas Maria per participar en l’esmorzar col·lectiu de productes de la terra i altres delicatessen.

A continuació calia anar a l’escola l’Olivera, on els més petits van poder participar en les diverses activitats programades (inflables i jocs). Tot amb la música de fons d’un grup de música que en tot moment va omplir de notes l’espai.

A les 12 h va començar la rua pels carrers del poble de Cabrils. Més o menys a la meitat del recorregut es van unir els tabals de les escoles Eulàlia Bota, Can Fabra i la Maquinista. I què bé sonava! Esborronava!

A les 13.30 h es donava per acabada la rua i a la plaça del poble els geganters de Cabrils van fer un ball final. Es va obsequiar a cada colla participant amb una motxilla de record.

Hi havia la possibilitat de quedar-se al dinar popular organitzat a l’escola l’Olivera. Una fideuà boníssima. De les aproximadament 100 persones de la nostra escola que van assistir a la rua més de 60 es van quedar a dinar a Cabrils.

“La marea blava maquinera” estava ben present a la trobada!

A veure si l’any que ve encara som més! Animeu-vos, així ho podreu viure en directe i no virtualment, perquè… no es lo mismo!

Els comentaris estan tancats