CONVOCATÒRIA TEEI

EDUCACIÓ INFANTIL

Us convidem a la concentració de dilluns 24 de febrer, a les 11'30h, a la plaça de Sant Jaume, en defensa de la consolidació de la situació de les TEEIS. Després de 15 anys en el mateix lloc de feina ens volen deixar al carrer. Necessitem el suport de la Comunitat Educativa. Lluitem pel bon acompanyament dels nostres infants!!
nerea_mani

JORNADES DE PORTES OBERTES

DISSABTE 7 DE MARÇ A LES 10H

Arribem un altre any a l’important moment en què les famílies ens enfrontem a la delicada tasca d’elecció d’escola per als nostres fills. En un moment tan especial com aquest, la nostra escola ha preparat les jornades de portes obertes perquè conegueu el projecte que hi duem a terme.

Es demana confirmar assistència per poder preveure l’aforament. Si voleu venir, només ens heu de dir quantes persones sereu i us hi apuntem. Podeu trucar-nos al telèfon 933118438 o bé escriure a escola@escolalamaquinista.cat

Us animem a venir i conèixer-nos. En aquesta jornada s’informa que es tracta d’una visita dirigida a les famílies i es prega que es vingui sense els infants.

Més informació aquí

JORNADA DE PORTES OBERTES

VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES

Com sabeu, el proper 7 de març tenim la jornada de portes obertes a l'escola, per tal que aquelles famílies interessades en matricular les seves filles o fills el curs vinent, puguin conèixer una mica més de prop la nostra filosofia pedagògica i la nostra metodologia de treball.
De cara a rebre a les famílies que assistiran a la jornada, i per tal de poder acompanyar-les a visitar els diferents espais de les nostres instal·lacions, necessitem alumnes i famílies voluntàries. Els alumnes de cicle superior poden venir sense tutors/es i les famílies voluntàries podeu venir amb els vostres infants.
La jornada comença amb una xerrada a les 10h. Les famílies voluntàries haurien de ser a l'escola a les 10:30h per tal d’organitzar els grups que realitzaran les visites per les instal·lacions. Podeu venir amb els vostres
Aquells que estigueu interessats en participar cal que feu un correu a afa@escolalamaquinista.cat o bé a escola@escolalamaquinista.cat per tal de confirmar la vostra assistència i així poder saber amb quantes persones podem comptar.
volunteers-601662_640
custom twitter custom custom