Full Maig

FULL INFORMATIU

MES DE MAIG

Ja teniu disponible el full informatiu de maig. Hi trobareu diverses informacions molt interessants com el pla de contingència, el congrés d'educació pública, el programa "Dansa ara", les colònies a casa. la regulació econòmica o el casal d'estiu. Podeu consultar-lo en aquest enllaç.

XERRADA

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Diumenge 3 de maig, 12h
Com minimitzar els efectes del confinament en infants.
Aprofiteu la oportunitat de generar resiliència.
Els teus fills estan més demandants, apàtics, irritables… que abans del confinament? Vols saber quins símptomes poden tenir i què fer?
Aquest diumenge dia 3 de maig a les 12 en parlem en una xerrada-tertúlia online gratuïta.
Places limitades.
Inscripcions: Escriu un correu a families@escolalamaquinista.cat i t'enviarem l'enllaç de la reunió.
Facilita Anna Maria Serra Psicopedagoga i Terapeuta.
Xerrada Comissió Famílies

CONGRÉS D'EDUCACIÓ PÚBLICA

DEBATS VIRTUALS

el Congrés d'Educació Pública s'ha hagut de replantejar com continuar els debats tan interessants que van començar a l'Octubre de 2019, creant una versió virtual a la que us convidem a participar.
En el següent enllaç trobareu l'accés a la pàgina creada per tal que el Congrés no pari, i segueixi avançant, generant aquests espais a on compartir i reflexionar.
Trobareu més informació al següent enllaç
congres_escola_publica_debat_virtual

CARTA DE LA UTTL

CONFINAMENT EN TEMPS LLIURE

La Universitat del Temps Lliure presente el projecte des que es va decretar confinament a casa i la proposta que fem s per a què els infants i les famílies s'animin a participar!
La podeu llegir aquí
carta famílies uTTL
T'avorreixes en dies de confinament? Gaudeix des de casa! Descobreix activitats, jocs, tallers i molt més on aprendre i passar-ho bé en família.
Més info aquí
uttl_activitats_des_de_casa