PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2020-2021

Del 13 a 22 de maig

Seguint les indicacions de les autoritats sanitàries i a fi d’evitar desplaçaments d’acord amb les mesures de des-confinament gradual, la preinscripció a tots els ensenyaments es tramitarà preferentment de forma telemàtica.
Les famílies amb germans al centre rebreu un correu recordatori i els enllaços per fer la preinscripció.
De manera excepcional, si no és possible fer el tràmit per internet, es farà la presentació de sol·licituds entre els dies 19 i 22 de maig en horari de 9h a 12h al centre escolar. És un tràmit que requereix Cita Prèvia per poder accedir al centre. La cita prèvia es pot demanar a:
Telefònicament durant la preinscripció de 9h a 12h al 933118438
Trobareu més informació aquí
Xerrada Comissió Famílies

VÍDEO DE PROMOCIÓ

CURS 2020/2021

La comissió d'extraescolars està preparant un vídeo per promocionar les activitats del proper curs i necessitem la vostra ajuda. Si practiques alguna activitat extraescolar a l'escola, envia’ns un vídeo de 20 segons màxim on expliquis que és el que més t'agrada de l'activitat, perquè animes als altres a apuntar-se, una mostra del que has après o bé, una foto que tinguis practicant l'activitat i ens ho feu arribar a: extraescolars@escolalamaquinista.cat

congres_escola_publica_debat_virtual

XERRADA YOUTUBE

ASSOCIACIÓ IN VIA

Demà, divendres 15 a les 17:30h
L'Associació In Via (membre de la Comissió d'Infants i Joves de Sant Martí) farà una xerrada a partir d'aquest enllaç que porta per títol: “Com adaptar la des-escalada a la meva família: Necessitats educatives especials i des-confinament”.
Una imatge de Associació In Via

LA TRESCA I LA VERDESCA

TORRE DESCONTROL

Després del Biblioferit, pengem de nou a les plataformes digitals una cançó que no és a cap dels nostres discs, inèdita a la xarxa, i que volem que tingueu disponible sempre que la vulgueu escoltar.
Torre descontrol és una cançó que parla de la incertesa que suposa per un pare i una mare el naixement d'un fill. Volem també que aquest cant a la vida, a la incertesa i a l'esperança, sigui un cant dedicat al moment que vivim. Un cant al renaixement que tots esperem quan s'acabi aquest malson.
Més informació aquí
carta famílies uTTL