EXTRAESCOLARS 2020/2021

COMUNICAT DE L'AFA

Benvolgudes famílies!!

Obrim el període d’inscripcions per aquest curs durant la setmana del 21 al 27 de setembre. Degut a la situació que estem vivint (protocols i manca d’espais) hem hagut de rebaixar la oferta d’activitats per aquest curs, intentant mantenir les que han tingut més nombre d’inscripcions en cursos anteriors.
Us animem a que trieu les extraescolars de l’escola per afavorir els grups estables!
Les activitats s’iniciaran el dia 5 d’octubre en horari de 16:20h a 17:45h, tenint en compte les sortides esglaonades. Això, més les mesures de neteja i desinfecció han suposat un increment de preu en la quota.
Sempre que el temps i l’activitat ho permeti es farà a l’exterior.
Les altes i pagaments seran trimestrals. Les baixes s’ han de comunicar per escrit. Consulteu la normativa de cada empresa sobre les baixes i procediment en cas de situacions excepcionals en les quals l’infant no pugui assistir a l’activitat extraescolar.
Les empreses es reserven el dret d’anul·lar l’activitat si aquesta no té el número mínim d’inscrits per realitzar-la. En cas que un grup o activitat no es pugui realitzar perquè no arriba al nombre mínim de inscrits/es, es comunicarà a les famílies afectades.

INFORMACIÓ I PROTOCOLS
Informació respecte a les mesures de seguretat i higiene pel COVID-19: Hem sol·licitat a les empreses que col·laboren amb nosaltres organitzant les activitats que facilitin un document on es descriguin les mesures de seguretat i higiene que s’aplicaran per a cada activitat.
Seguidament trobareu com consultar la informació activitat, preus i protocols i procediment inscripció de les activitats segons l’empresa responsable:

Activitats Diver’s
Iniciació musical, Tria i remena, Expressió musical, Teatre, Màgia, Parkour, Anglès, Atelier, Robòtica, Còmic i Tabals
Preu: 22’50 €/mes a excepció de Robòtica (35 €/mes) i Màgia (28 €/mes).
Inscripcions on-line al link https://forms.gle/M5SKJjYaAY7Z9jBJA o al web www.diversesplai.cat, entrant en l’ apartats extraescolars i a Escola La Maquinista.
Informació i protocol mesures COVID19: pendent publicació

Activitat Vernita Studio&Shop:
Costura creativa
Preu: 90 €/trimestrals + 10 € per curs de material d’ús personal.
Inscripcions contactar a vernita.studio@gmail.com.
Informació i Protocol mesures COVID19: pendent publicació

Activitats +Educació
Tastaesports i Dansa urbana
Preus: pendent publicació
Inscripcions: pendent publicació
Informació i Protocol mesures COVID19: pendent publicació

Aquí us deixem la referència de les activitats del nostre centre:
extraescolars20
SUBVENCIONS A INFANTS I ADOLESCENTS PER A LA PRÀCTICA ESPORTIVA FORA
D’HORARI ESCOLAR. CURS 2020/21
Us avancem informació del procés de sol·licitud de beca per a les activitats extraescolars d’aquest curs.
Termini per presentar les beques (ho presenten les famílies): del 22 de setembre al 9 d’octubre de 2020. Us adjuntem un document de suport per a les famílies per saber com s’ha de realitzar la sol·licitud.

El Tràmit de sol·licitud de subvenció serà exclusivament ONLINE a través del portal www.plaesportescolarbcn.cat que estarà operatiu properament, quan s’obri el termini de sol·licitud.

Requisits
  • Tenir entre 6 (nascuts el 2014) i 17 anys.
  • Ser integrant d’una unitat familiar amb un nivell de renda personal disponible per membre de la unitat familiar igual o inferior a 9.000 € anuals. Es becarà el 90%, 60% o 30% de l’activitat.
  • L’infant o jove ha d’estar empadronat a la ciutat de Barcelona, exceptuant els casos de beneficiaris amb necessitats educatives especials, que hauran d’adjuntar el certificat d’escolarització en cas que resideixin fora de Barcelona.
  • Realitzar, durant tota la seva durada, l’activitat que fomenta la concessió de la subvenció.
  • La subvenció és per un màxim d’una activitat esportiva per menor.
Sol·licituds
Es té en compte la renda familiar del 2019.
Tota la informació de com fer la sol·licitud, pas per pas, la trobareu al web www.plaesportescolarbcn.cat
Per qualsevol dubte o dificultat que pugui sorgir us podeu posar en contacte amb les empreses que ofereixen l’activitat a subvencionar:
DIVER’S a través de dos canals principals diverstiu@gmail.com o per whatsapp al telèfon 617824118
+Educació
Pagament de beques
Els alumnes pagaran les quotes de les activitats des del primer mes. Un cop anem rebent els pagament es retornarà a les famílies l´import corresponent.
Està previst cobrar aquestes beques en 3 terminis.
  • 1r pagament entre GENER-FEBRER
  • 2n pagament entre MAIG-JUNY