FULL INFORMATIU

DESEMBRE 2017

full-informatiu
Podreu consultar el Full Informatiu del mes de Desembre clicant en aquest enllaç . Hi trobareu informació important de la Festa Major de Sant Andreu, de la Universitat del temps lliure, les dates dels concerts d'hivern i informació de la nit màgica, entre d'altres. Feu-hi un cop d'ull!

RECEPTA DEL MES

HAMBURGUESA DE CARBASSÓ I PASTANAGA

Les hamburgueses són sempre una alternativa suculenta pels nens, amb aquesta recepta pots menjar verdura d'una manera més divertida.
Cliqueu aquí per veure la recepta.
La-recepta-del-mes

COMPRES NADALENQUES

VIATGE FINAL DE CURS 6È

Les famílies de 6è no paren de preparar coses per finançar el viatge de final de curs i el comiat dels seus petits abans de marxar a l’institut. Aquí teniu una mostra del que ens vendran en els propers dies.
Segur que amb això solucionem alguns dels regals de Nadal.
IMG_20171117_164947_800x600

EXTRAESCOLARS D'ADULTS

PILATES

Vols millorar la teva condició física, la teva capacitat de concentració i control del teu cos? Apunta't a Pilates i passaràs una bona estona!
A partir del 10 de gener, comença un grup tots els dimecres de 19h. a 20h. entre 5 i 8 persones. El cost de l'activitat és de 18,90€ mensuals i si ets soci de l'Ampa no hauràs de pagar quota d'inscripció.
Si vols apuntar-te, escriu un correu a ampa@escolalamaquinista.cat amb el teu nom i telèfon de contacte.
Els dimecres 22 i 29 de novembre i 13 i 20 de desembre es faran 4 sessions de prova, de 20h a 21h. Si vols venir, escriu a l'Ampa per informar la teva assistència. Per cada sessió de prova hi haurà 3 places disponibles seguint ordre d'inscripció.
Apunta't-hi!!!

TALLER DE CONTES

CONTES DE L'UNIVERS

Recordeu que el proper divendres 1 de desembre a les 17h hi haurà el proper taller de contes. Serà a la sala de Música i emocions, i tractarà sobre "Contes de l'Univers".
Porta el teu passaport del +Educació i et posarem un segell!
contes

VENDA DE DISFRESSES DEL CERCAVILA

FESTES DE SANT ANDREU

Famílies,
Recordeu que aquest any també participarem a la cercavila de les festes de Sant Andreu, el dia 3 de desembre.
Les darreres vendes de les disfresses per la rua es faran el proper Divendres 1 a les 9.00h i a les 16.20h
Us hi esperem!.

festesstandreu