Full Desembre

FULL INFORMATIU

MES DE FEBRER

Ja teniu disponible el full informatiu de febrer. Hi trobareu diverses informacions molt interessants com la jornada de portes obertes, la celebració del carnaval o l'exposició al MNAC. Podeu consultar-lo en aquest enllaç.

JORNADA DE PORTES OBERTES

VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES

Com sabeu, el proper 24 de febrer de 17:30 a 19:00, tenim la jornada de portes obertes a l'escola, per tal que aquelles famílies interessades en matricular les seves filles o fills el curs vinent, puguin conèixer una mica més de prop la nostra filosofia pedagògica i la nostra metodologia de treball.

Enguany, a causa de la pandèmia, el format serà telemàtic. No obstant, com ha estat habitual, us convidem a les famílies de la comunitat a col·laborar assistint a la sessió per tal d’oferir al vostra visió a les persones interessades en conèixer el projecte.

La jornada començarà a una sala gran de videoconferència on explicarem el projecte, i després dividirem en sales més petites on hi haurà mestres de l’equip per atendre a les persones assistents de manera més individualitzada. Les famílies que desitgeu col·laborar, us connectareu directament a la segona part, a les sales més petites, on podreu intercanviar impressions amb la gent assistent.

Per tal d'organitzar-nos, us demanem que si teniu interès a participar, ens escriviu un mail a escola@escolalamaquinista.cat.
portesobertesweb

CONSTRUINT A LES ESCOLES

EXPOSICIÓ AL MNAC

Les nenes i els nens de la classe de Cascada (1rA), Glacera (1rB) i Cel (3rA) aquest dimarts dia 2 de febrer faran una sortida al MNAC per veure l'exposició "Construint a les escoles", de la qual formen part les creacions que van fer a l'escola de la mà del Col·legi d'Arquitectes.
MNAC construint a les escoles

BOT DE TELEGRAM

COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ

Hem desenvolupat un bot que complementarà els serveis que ens ofereix la pàgina web. Vols saber què pot fer? Descobreix-lo aquí