Full Desembre

FULL INFORMATIU

MES D'ABRIL

Ja teniu disponible el full informatiu d'abril. Hi trobareu informacions molt interessants com Sant Jordi, colònies, sortides i altres. També el podeu descarregar en format pdf en aquest enllaç.
i-a-mes

MÉS EDUCACIÓ

UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE I PASSAPORT EDUNAUTA

Ja teniu disponible el cartell amb les activitats corresponents al mes d'abril. Cerque les que més us interessin i gaudiu-ne! També el podeu consultar en aquest enllaç.

Cartell abril

UN PIANO AL PATI

SETMANA DEL 12 AL 16 D'ABRIL

Durant aquesta setmana, l'OFF Concurs Maria Canals ens ajuda a donar un impuls a la cultura fent aparèixer un piano de cua just a l'entrada principal de la nostra escola.

De la mateixa manera que l'heu pogut veure al metro o a les places de la ciutat, ara ha arribat el torn de la nostra escola. Tothom està convidat a entrar i provar-ho, a deixar anar la seva creativitat amb aquest gran instrument. Tenim ganes de gaudir dels vostres concerts.
piano
custom twitter custom custom