VISITA GUIADA A LA NOVA ESCOLA

COMUNICAT DE L'AFA

Benvolgudes famílies,

Com tots i totes sabeu, després de molts anys de lluita compartida i de provisionalitat en la localització, el curs 2021-2022 estrenarem l’edifici definitiu de l’escola. Aquests últims dies els diferents grups d'infants l’estan visitant. Des de l’AFA volem que tota la comunitat educativa de la Maquinista també tingui la possibilitat de visitar l’equipament que ens acollirà a partir d’ara. Degut al context en el que vivim, hem configurat visites en grups limitats durant 4 dies. Seran visites d’una hora de duració guiades per voluntaris de la Comissió d’Obres de l’escola. A continuació us adjuntem la informació bàsica, així com el link on us podeu inscriure i que servirà per a que organitzem de forma regulada les visites.

📆 28, 29 i 30 de juny i 1 de juliol - 2 torns cada dia: 17h a 18h i de 18h a 19h. TOTAL: 8 torns *
* Susceptible a canvis si a nivell organitzatiu es creu necessari. Qualssevol canvi s'informaria per correu electrònic.
📋 Visites amb cita prèvia guiades per algú de la comissió o de l'AFA.
⏱️ Durada: 1 hora
👨‍👩‍👧‍👧 Grups reduïts (seguint protocols anti-covid: distància-mans-mascareta) Limitació de 25 persones per torn.

Cal omplir el següent formulari on una mateixa persona podrà indicar el número d’assistents de la seva unitat familiar que vulgui fer la visita per tal de poder saber el nombre total d'assistents:

Inscripció a visita guiada a la nova escola

AFA Escola la Maquinista
custom twitter custom custom