FIRA DE COMISSIONS

5 DE NOVEMBRE A LES 16.00h

Participa a la Fira de Comissions! Podreu conèixer de primera ma la feina que fan cadascuna de les comissions mixtes de l'Escola i, si voleu, formar part de les mateixes.
Descobreix com aquí

fira

REBELIÓN EN LAS AULAS

L'ESCOLA LA MAQUINISTA SURT A RTVE

El programa sobre arquitectura de La2 "Escala Humana" va fer una aproximació a les necessitats arquitectòniques de les escoles. Al minut 20:40 trobareu la nostra escola a l'edifici anterior, tot i que el missatge és plenament vigent en l'actual.

GISm_JYU

PROGRAMA ESCOLES + SOSTENIBLES AMB LA PARTICIPACIÓ DE L'ESCOLA LA MAQUINISTA

COMISSIÓ DE NATURA

L'escola La Maquinista, gestionat a través la comissió Natura, torna a formar part del programa Escoles + Sostenibles: un programa integrat per 367 centres educatius de la ciutat, i que té com a objectiu contribuir a la sostenibilitat des de l'educació.
El passat dimecres 20 d'octubre es va celebrar l’acte de benvinguda al curs, en el Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona i representants de la comissió Natura van ser-hi. Aquí podreu trobar més informació.
escoles

REUNIÓ DE FAMÍLIES DE L'ESPAI MIGDIA

VA TENIR LLOC EL PASSAT 22 D'OCTUBRE

Divendres 22 d'octubre va tenir lloc la reunió de famílies de l'espai migdia. Aquí podeu descarregar la presentació del projecte de migdia per les famílies que no us vàreu poder connectar. Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic espaimigdia@escolalamaquinista.cat o al telèfon 667450370 (de 9.00 a 12.00 hores i de 15.00 a 16.30 hores)

especies

ACTUALITZACIÓ DE L'EQUIP DOCENT A LA WEB

NOVES INCORPORACIONS PER AQUEST CURS

Ja podeu consultar a l'apartat Qui Som de la web de l'Escola el nostre equip docent amb les noves incorporacions pel curs 2021-22.
E_9aRbbXoAI7qiS
custom twitter custom custom