compass

FULL INFORMATIU

MES DE DESEMBRE

Ja teniu disponible el full informatiu de desembre. Hi trobareu diverses informacions molt interessants com les activitats musicals d'hivern, els diferents projectes de l'Escola o el casal d'hivern. Podeu consultar-lo en aquest enllaç.

MANIFEST UNITARI EN DEFENSA D'UNA EDUCACIÓ COEDUCATIVA A LES AULAS

COMISSIO DE COEDUCACIÓ

Amb motiu del 25N, dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, la Comissió de Coeducació i l’AFA de l’Escola s'han adherit a aquest manifest redactat per Sant Andreu Coeduca que podeu consultar íntegrament al nostre blog.

manifest

CADENA DE CESSIONS

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Si aprofitem per fer canvis per casa i neteja d'armaris podem allargar la vida de tot allò que ja no necessitem i cedir-ho a la cadena.
Feu un cop d'ull al nostre bloc que hi ha novetats!!!!
donar-cosas (1)-kVVG-U100182820947xUF-624x385@Diario Sur

ESTRENEM GRUP DE PILATES A L'ESCOLA

US HI ESPEREM!

Si vols tenir cura del teu cos al mateix temps que passes una bona estona amb la família de la Maquinista, animat i apuntat a fer pilates amb nosaltres. Grups reduïts Dimarts a les 20h o Dimecres a les 19:30h (mensualitat de 15€). Les places seran limitades i acceptades per ordre de rebuda. Reserva ja la teva plaça a pilates@escolalamaquinista.cat
Pots venir a provar l'activitat durant el mes de desembre sense cost... segur que si ho proves ja et voldràs quedar amb nostres.
pilates-youtube-1585934827
Una imatge de...
5fa21cd9e0d2531a2f1dfdffbab46f70_L

TECHNOVATION GIRLS 2022

NOVA EDICIÓ DEL CONCURS

Technovation Girls convida equips de noies de tot el món, d’entre 8 i 18 anys, a aprendre i aplicar les competències que són necessàries per resoldre problemes reals a través de la tecnologia.
Presentació de la nova edició de Technovation Girls en línia
Dijous 2 de desembre, de 18 a 19 h