OBRIM LES ESCOLES: RECEPCIÓ

AVUI DIJOUS

Us informem que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, rebrà a la comunitat educativa que s’ha adherit al manifest “Obrim les escoles” avui dijous a les 17.00 hores, al Palau de la Generalitat.
Tota la comunitat educativa hi és convidada i especialment les direccions del centres. Us animem difondre aquesta invitació a les persones de la vostra comunitat educativa que puguin estar interessades en participar-hi.
Per accedir a Palau cal que ens feu saber les vostres dades personals (nom, DNI i càrrec) al correu funciodirectivacentres.ensenyament@gencat.cat abans de les 12.00

ASSEMBLEA ORDINÀRIA

29 DE SETEMBRE A LES 17:00

ampa
Us recordem que el proper divendres 29 de setembre a les 17:00h celebrarem l'assemblea ordinària de l'Ampa, principalment per informar del balanç anual del curs 2016-2017.
Serà després de la Fira de Comissions, i les mateixes comissions explicaran quines feines fan a l'escola. Serà un bon moment per acabar-les de conèixer.
Us hi esperem!
tren-completo

FIRA DE COMISSIONS

NO US LA PERDEU!

Aquest divendres 29 de setembre de 16h a 17h podreu visitar i conèixer les comissions que tiren endavant els diferents projectes de l'Escola. Les persones que integrem aquestes comissions us les explicarem per tal de convidar-vos a col·laborar en allò que més us interessi.

NECESSITEM EL VOSTRE RITME

PARTICIPA!

COLLA DE TABALS
Benvolgudes famílies,
des de la Colla de Gegants i Tabals de l’escola volem fer una crida a la participació. Necessitem, urgentment, mares i pares que es vulguin unir a la colla, ja que actualment ens falten mans. Necessitem el vostre ritme per seguir participant com a escola en les activitats culturals del barri. I també, els nostres gegants, el Mac i el Milcares, necessiten cames que els facin ballar al ritme dels tabals. La continuitat de la colla esta compromesa si no sumem més mans.
No us ho penseu, uniu-vos a la colla, fem-la créixer entre tots, i fem que sigui un motor de l’escola, que faci a petits i grans gaudir de les festes i de la comunitat.
Us esperem a la Fira de Comissions, el divendres 29 de setembre, on podreu venir a provar els instruments, i a gaudir d’una classe oberta. Tindrem els tabals a la vostra disposició! Apropeu-vos!

SAPS QUI FA UN BUTLLETÍ?

Apunta't a Comunicació

animacio
La comissió de Comunicació es la encarregada de gestionar totes les comunicacions que es generan entre l’AMPA, l’Escola i els pares i mares, a través de cartells, tríptics, butlletins de notícies, etc., de la manera més fàcil i entenedora possible. Hem fet el web, amb tots els blogs de vida a l’aula i l’anem actualitzant.
Si tens alguna proposta, o creus poder millorar alguna cosa no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.
Si ets dissenyador, programador o saps fer anar els programes de disseny, si coneixes l’entorn web o si t’agrada fer fotos, redactar notícies...
Necessitem la teva ajuda!!

Manifest de centres educatius

custom twitter