L'OFICI D'EDUCAR

CATALUNYA RÀDIO

El dia de Sant Jordi, nens i nenes de l'escola seran protagonistes a l'hora de recomanar llibres al programa l'Ofici d'Educar de Catalunya Ràdio.
l_ofici_d_educar_sant_jordi_2019

RECULL I JUGA DE SANT JORDI

CENTRE CÍVIC BON PASTOR

Dimarts 23 d’abril de 17:30 a 19 a la Plaça Robert Gerhard
Diversos equipaments i entitats del barri preparem tallers i activitats al voltant del dia del Llibre, la Rosa i el Drac.
La Jornada inclou l'espectacle d'animació i improvisació a càrrec de Impro Acatomba Teatro
Més info aquí

R_i_J_St.Jordi_2019

ACTIVITATS I CURSOS D'ABRIL

BIBLIOTECA BON PASTOR

Abril 2019
Recordeu: Us adjuntem el cartell amb les activitats infantils i també el de les activitats d'adults que fem a la biblioteca Bon Pastor aquest mes d'abril.
També un díptic amb els cursos d'informàtica bàsica d'abril i maig, que ja han començat les preinscripcions. Més info aquí.

activitats_bonpastor_201904

ESCOLA DE MÚSICA DE SANT ANDREU

PORTES OBERTES

El proper 27 d'abril a partir de les 10:45 del matí farem la jornada de portes obertes que es durà a terme a l'Escola Municipal de Música de Sant Andreu - Mestre Pich Santasusana.

A la nostra plana web hi teniu més informació i també aquí.

ACTIVITATS SANT JORDI

+EDUCACIÓ SANT ANDREU

Abril 2019
Recordeu: Teniu tallers, espectacles, contacontes, concerts i un especial d'activitats per Sant Jordi!!!
Teniu el cartell d'activitats aquí
custom twitter custom custom