Una imatge de...

FULL INFORMATIU

MES DE MAIG

Ja tenim el full informatiu d'aquest proper mes de maig. Hi trobareu diverses informacions molt interessants referents a les activitats i sortides de l'escola, la fira del comerç, un tastet d'extraescolars del curs vinent o una reunió del casals d'estiu, entre d'altres. Podeu accedir al butlletí clicant el següent enllaç

L'OFICI D'EDUCAR

CATALUNYA RÀDIO

El dia de Sant Jordi, nens i nenes de l'escola van ser protagonistes a l'hora de recomanar llibres al programa l'Ofici d'Educar de Catalunya Ràdio.
Podeu escoltar les entrevistes en aquest enllaç

NEST&FUN TEMPS PER TU

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Presentació del projecte

Treballeu molt i, quan plegueu, dediqueu el temps a la casa i la família? Trobeu a faltar temps per esbargir-vos? El proper dijous 2 de maig, a les 16:45h, una mare de l'escola ens vindrà a explicar la seva proposta, una xarxa de suport mutu per a mares per guanyar temps i qualitat de vida
nest_and_fun_201904_2

ACTIVITATS I CURSOS D'ABRIL

BIBLIOTECA BON PASTOR

Abril 2019
Recordeu: Us adjuntem el cartell amb les activitats infantils i també el de les activitats d'adults que fem a la biblioteca Bon Pastor aquest mes d'abril.
També un díptic amb els cursos d'informàtica bàsica d'abril i maig, que ja han començat les preinscripcions. Més info aquí.
activitats_bonpastor_201904

ESCOLA DE MÚSICA DE SANT ANDREU

PORTES OBERTES

El proper 27 d'abril a partir de les 10:45 del matí farem la jornada de portes obertes que es durà a terme a l'Escola Municipal de Música de Sant Andreu - Mestre Pich Santasusana.

A la nostra plana web hi teniu més informació i també aquí.
Butlleti_activ_adults_04_19
Bib_BP_activitats_infantils_abril19

VINE A CANTAR THE BEATLES

AMB ELS SERGENT PEPPERS

27 d'abril
Us agrada cantar?
Veniu a L’Auditori amb la família i els amics i convertiu-vos en membres d’un grup durant una tarda!

El taller Vine a cantar The Beatles amb els Sargent Peppers us ofereix la possibilitat d’assajar el repertori amb els integrants del grup i fer un concert amb ells, amb el suport d’una directora de cor. I si sou vergonyosos i no voleu cantar, veniu només al concert que fem a les 13h.

Activitat recomanada per a famílies amb nens i nenes a partir de 5 anys. Els menors de 14 anys han de venir acompanyats.

Preu del taller: 12 € / Preu del concert: 3 €
Més info aquí
beatles01
beatles2

ACTIVITATS SANT JORDI

+EDUCACIÓ SANT ANDREU

Abril 2019
Recordeu: Teniu tallers, espectacles, contacontes, concerts i un especial d'activitats per Sant Jordi!!!
Teniu el cartell d'activitats aquí
custom twitter custom custom