Full Informatiu

FULL INFORMATIU

MES DE MAIG

S'han dut a terme dues correccions en el full informatiu de maig publicat en el butlletí del passat 25 d'abril. D'una banda, la sessió de cinemanista amb la projecció de "Porco Rosso", es farà el divendres 17 de maig i no el dilluns 13. D'altra banda s'anul·la la tertúlia de la sexualitat programada pel divendres 31 de maig perquè coincideix amb la Fira del comerç. Podeu veure el full informatiu de maig rectificat en aquest enllaç

EL PERQUÈ DE LES MENTIDES

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

El proper dilluns 13 de maig de 16:45h a 18h, a l'aula Finlàndia, tenim un taller/xerrada impartit de Judit Teixidor.
Apunteu-vos enviant un mail a families@escolalamaquinista.cat
Si necessiteu ludoteca escriviu a: ludoteca@escolalamaquinista.cat (1€/f pels socis de l'Ampa, 4€/f pels no socis)

SESSIÓ CINEMANISTA

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

El proper divendres 17 de maig (programada inicialment pel dimecres 13) tenim una nova sessió de cinemanista.
No oblideu portar el passaport de +educació!!
porco_rosso
porco_rosso2

UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

+EDUCACIÓ SANT ANDREU

Ja teniu el cartell d'activitats de la xarxa de +educació de maig. Ho podeu consultar aquí
I el dissabte 18 de maig, de 10h a 14h, Festa de Graduació al parc de la maquinista. Més info aquí.

XXI TROBADA DE GEGANTS D'ESCOLA DE CATALUNYA

COLLA DE TABALS

Diumenge, 19 de maig
Benvolgudes famílies,
El proper diumenge 19 de maig, arriba la XXI Trobada de Gegants d'escola de Catalunya, a Canet de Mar.
La nostra escola estarà present amb el nostre gegant Mac i la Colla de Tabals.
Animeu-vos i participeu d'una de les festes geganteres més importants de Catalunya.
Esteu tots i totes convidats!! Més info aquí

OBRES A LA ESCOLA NOVA

COMISSIÓ D'OBRES

Seguim el planning previst: nova escola el setembre de 2020.
El dia 6 de maig es va publicar l'adjudicació de les obres de construcció de la nova escola d'educació infantil i primària La Maquinista. L'empresa constructora és Construcciones Caler i el cost total de les obres ascendirà a 4.458.777,17 euros. El termini inicial de construcció és de 1 any i 4 mesos, per la qual cosa es manté la planificació prevista d'inici del curs escolar el setembre de 2020.
noucole

EDUCAR PER CRÉIXER

CENTRE CÍVIC BON PASTOR

Ens plau convidar-vos i convidar a les vostres famílies, a les xerrades Educar per créixer en positiu.
En el primer taller, dimarts 7 de maig de 18:30 a 20h, parlarem sobre ajudar als infants a gestionar les emocions.
El segon taller, dimarts 14 de maig de 18:30 a 20:30, tractarà sobre la comunicació afectiva/efectiva.
Les xerrades són gratuïtes però cal fer una inscripció prèvia.

ADDICCIONS A LES PANTALLES

FEDAC SANT ANDREU

El proper divendres 10 de maig a les 17:30h, Marc Masip donarà una xerrada sobre addiccions a les pantalles.
La xerrada serà a l'escola FEDAC Sant Andreu.
Mes info aquí
Descobreix qui és Marc Massip aquí

LET'S CLEAN UP EUROPE

COMISSIÓ DE NATURA

Jornada de Pesca Científica i Sensibilització Ambiental

Diumenge 12 de maig
Let's Clean Up Europe! és una acció comú en tota Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d'aquests abocaments.
A Santa Coloma de Gramenet aquesta Jornada Europea tindrà lloc el pròxim 12 de maig de 2019 a partir de les 10h i fins les 13.30 h. al Parc Fluvial del Besòs, a l'alçada de Can Zam.
Lets-Clean-Up-2018-1392x776
WhatsApp-Image-2019-04-03-at-12.57.351

TORNEIG D'ESCACS

CENTRE CÍVIC BON PASTOR

14 i 16 de maig (inscripcions fins el 8 de maig)
Des del Centre Obert Infantil del Bon Pastor us volem convidar al 1r Torneig d'Escacs Infantil i Juvenil per la Festa Major del Barri. És una activitat organitzada i preparada pels mateixos infants del Centre Obert (grup de Mitjans).
Per infants i adolescents fins a 13 anys, la inscripció es fa a la Biblioteca del Bon Pastor.

AJUT FONS D'INFÀNCIA 0-16

AJUNTAMENT DE BARCELONA

Recordeu: Ha sortit publicada la convocatòria 2019 del Fons d'Infància 0-16.
La sol·licitud s'haurà de presentar a l'OAC de Sant Andreu del 25 d'abril fins el 24 de maig, cal demanar cita prèvia.
Trobareu tota la informació i la sol·licitud a les oficines del districte o al següent enllaç

TROBADA VERS LES ESCOLES FEMINISTES

ESCOLA TURÓ DEL CARGOL

El proper dissabte 25 de maig celebrem la Primera trobada ver les escoles feministes, una proposta educativa que busca la transformació social, l’emancipació de les persones i tornar a posar la vida al centre des de i per a l’escola pública a partir d’una perspectiva feminista.

ACTIVITATS I CURSOS D'ABRIL

BIBLIOTECA BON PASTOR

Maig 2019
Recordeu: Us adjuntem el cartell amb les activitats infantils i també el de les activitats d'adults que fem a la biblioteca Bon Pastor aquest mes d'abril.
També un díptic amb els cursos d'informàtica bàsica d'abril i maig, que ja han començat les preinscripcions. Més info aquí
activitats_bonpastor_201904
custom twitter custom custom