REUNIÓ COMISSIÓ OBRES

ESTAT CONSTRUCCIÓ NOVA ESCOLA

us fem arribar un resum de la reunió de la Comissió d'obres amb el Consorci d'Educació, l'Ajuntament i els arquitectes de la nova escola, que es va fer dimarts passat.
Sobre la construcció de la nova escola es va comentar que el dia 5 de maig es va fer l’acta de replanteig, tret de sortida de l’obra i data a partir de la qual es computen els 16 mesos que ha de durar la construcció de l’escola.

Abans de l’inici de l’obra es van haver de solucionar unes discrepàncies d’ubicació del terreny entre els plànols del cadastre i el topogràfic. La conseqüència és que el terreny, tot i mantenir-se exactament amb la mateixa forma i metres, es va desplaçar 3 metres cap endins. Tal com ha quedat ara hi ha una petita zona verda municipal entre l’escola i el carrer que molt probablement sigui cedida a l’escola per fer un hort (fora dels límits de l’escola). La previsió segueix essent finalitzar les obres a finals d’agost del 2020 i iniciar el curs 2020/2021 a la nova escola.

Actualment estan en una primera fase constructiva (fins a finals d’agost) que consisteix en moviment de terres i inici de fonaments. Ens comenten que l’evolució de l’obra ara mateix no és vistosa perquè el que fan no es veu.

S’estableix que es faran reunions de seguiment cada 3 mesos. La propera reunió serà la primera quinzena d’octubre. Es comprometen a entregar-nos aleshores el calendari de l’obra i dur el plànol per estudiar concretament la possibilitat de la cessió de la zona verda annexa a l’escola per fer-la servir d’hort.

També es va parlar de diversos aspectes relacionats amb els mòduls actuals i de la problemàtica amb les places d'IES del barri. Podeu llegir-ne més detalls en aquest link.
custom twitter custom custom