JORNADA JARDINERA

TARDOR 2017

El passat divendres 20 d'octubre la Comissió Natura va reunir famílies i mestres per posar a punt l'hort de l'escola. Van treballar de valent traient males herbes, podant plantes i preparant l'hort per a la propera plantada de la temporada.

Moltíssimes gràcies a tots el voluntaris i voluntàries per la vostra tasca.

Aquí teniu un recull de fotografies de la jornada.
IMG-20171020-WA0020

TERTÚLIA

ADAPTAR-NOS ALS CANVIS

Començar l'escola, canviar de casa, adaptar-se al que és desconegut, no sempre és fàcil. Què fem amb el neguit que això els genera i com podem ajudar que els nostres fills i filles se sentin segurs? Si et ve de gust parlar-ne i compartir experiències vine el 16 de Novembre de 16 a 17,30 h a l'aula d'anglès infantil.
Conduïda per Anna Maria Serra (psicopedagoga i terapeuta sistèmica)

Si necessiteu ludoteca envieu un correu a: families@escolalamaquinista.cat

Comissió de famílies
Comunicacio

DISFRESSA DE LA CERCAVILA DE SANT ANDREU

COMISSIÓ DE FESTES

Recordeu que aquest any també participarem a la cercavila de les festes de Sant Andreu, el dia 3 de desembre. Enguany ens disfressarem de maó, com a forma subtil de reivindicació.
Cal que les famílies interessades retorneu el paper que trobareu dins de l'agenda a les tutores o envieu un mail a festes@escolalamaquinista.cat indicant la quantitat i mides de les disfresses.

Us animem a tots i totes a participar!
festesstandreu

VINE A LA FESTA DEL JOANOT DE SANT ANDREU

FESTA DE BALL, RUA I TABALS

Recordeu Famílies de l'escola La Maquinista, que us esperem a tots i a totes a la Mega Festa del Joanot de Sant Andreu, en la que hi haurà totes les escoles del barri per celebrar el gegant més antic de St. Andreu.

tabalers-gran
Necessitem voluntaris per portar els gegants de la nostra escola!
Us esperem el proper diumenge 12 de Novembre a la Plaça Orfila a les 10.00 h.

COLLA DE TABALS

VENDA DE BERENARS CADA DIVENDRES

A PARTIR DEL 3 DE NOVEMBRE

grupdtreball
Recordeu que aquest any es gradua la segona promoció de l'escola La Maquinista. Durant el curs, els alumnes de 6è faran diferents activitats per a col·laborar ells també amb el pagament del seu viatge.

Des del 3 de novembre cada divendres s'estan muntant parades de berenars a la sortida de l'escola. Col·laboreu amb els alumnes de 6è!
Us esperem a
tots!!!

BARCELONA EDUCA PER LA PAU

PRIMERA CONFERÈNCIA

L'Institut Municipal d'Educació de l'Ajuntament de Barcelona ens fa saber que la biblioteca Artur Martorell convida a la primera conferència del Cicle Barcelona Educa per la Pau.
Aquesta serà el 9 de novembre a les 17:30h a càrrec d'Arcadi Oliveres i porta per títol Desarmament: condició de pau.

PiroeXperimenta

CAP DE SETMANA CIENTÍFIC

Ja està aquí el primer cap de setmana científic d'eXplorium del curs!
Quina fusta triaries per tirar a la llar de foc? Què ens indica el color de la flama? Com es propaga el foc? Quins són els mètodes per apagar-lo? Per què...?
custom twitter