FEM EDUCACIÓ

El MON EDUCATIU FEM COSES

L’equip de mestres, educadores i treballadores de l’Escola la Maquinista ens afegim al manifest del col·lectiu @femeducacio.
Més info aquí
elmoneducatiufemcoses

FIRA DE COMISSIONS

DIVENDRES 25 D'OCTUBRE, A LES 16H.

ATENCIÓ!!! Com a conseqüència de la vaga convocada per demà queda aplaçada la fira de comissions pel divendres 25.
FiraComissions19

TALLERS PER A PARES I MARES

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Dimarts quinzenals de 16:30h a 18h
Inici a finals d'octubre.
Recordeu: Activitat gratuïta per a pares i mares. Conduïda per Anna Maria Serra.
Més info aquí
Si necessiteu el servei de ludoteca envieu un correu electrònic a ludoteca@escolalamaquinista.cat indicant el número d'infants amb almenys un dia d'antelació de cada sessió del taller.
gracias-2

SÍNDROME NEFRÒTICA

SOM GROCS PAU

Família! 'Som Grocs Pau' ha estrenat cançó, videoclip i ha anunciat una gran festa! El projecte recull diners per la síndrome nefròtica a través de l'Hospital de Sant Joan de Déu. Escolteu la cançó, mireu el vídeo, reserveu-vos el 16 de novembre!! No hi ha res impossible!! Gràcieees!! 💛
Podeu veure el vídeo aquí
(123) Joan Lorente - Som Grocs Pau - - YouTube - 0_27

CONGRÉS D'EDUCACIÓ PÚBLICA

DEBATS D'EDUCACIÓ PÚBLICA

23 d'Octubre a les 17:30h
Els centres públics de Catalunya ens hem organitzat per debatre sobre l'educació pública a Catalunya i ens plau convidar-vos als 5 debats de la nostra zona/territori que es duran a terme durant aquest curs.
Si us voleu apuntar al primer debat, ho podeu fer aquí
unnamed (2)
unnamed (3)

GRUP D'ACOMPANYAMENT FAMILIAR AL CLOT