DECOREM ELS TOVALLONS

ESTALVIAR PAPER i CREAR HÀBITS D'HIGIENE

L'Espai Migdia va optar fa temps perquè els infants portin el tovalló de tela de casa i eliminar així els tovallons de cel·lulosa, molt poc sostenibles. Enguany les nenes i nens que dinen a l'escola inicien el curs decorant un tovalló de roba.
Voleu saber més sobre aquest taller?
Entreu al bloc d'Espai Migdia, us n'expliquen els detalls!
FiraComissions19

ASSEMBLEA D'INFANTS

PROJECTE +EDUCACIÓ

En el projecte +Educació, un projecte en què participen sis escoles de Sant Andreu per fer créixer la comunitat educativa més enllà del centre escolar, els infants van decidir en assemblea d'infants què volien fer. Esbrineu més sobre el procés que van fer clicant aquí .
castanya

UN PASSEIG PER LA FIRA DE COMISSIONS

TRIA LA TEVA I PARTICIPA!

El passat divendres les Comissions Mixtes de l'escola van posar paradeta al pati per donar a conèixer les tasques que fan. Us adjuntem aquí un resum de la Fira de Comissions
photo_2019-10-31_10-48-28

CINEMA DELS DRETS DEL INFANTS

CINEMES GIRONA

10, 17 i 24 de novembre i 1 de desembre a les 11h
Recordeu: Aquest any, especialment important per celebrar el 30è aniversari de la Convenció sobre els drets de l’infant i amb el títol “Barcelona té cura dels infants”, projectarem la nova versió de Dumbo, dirigida per Tim Burton i estrenada a finals de març d’aquest mateix any, i l’aclamada pel·lícula animada en stop-motion La vida d’en Carbassó, una adaptació de la novel·la de Gilles Paris Autobiographie d’une courgette.
Us recordem que és un programa gratuït i que les inscripcions es podran fer on-line al web de programa http://www.cinemadretsinfants.cat i també a la taquilla, que s’obrirà a les 10.15h (fins a omplir l’aforament de la sala).
drets
custom twitter custom custom