DEBAT A L'ESCOLA

CONGRÉS D'EDUCACIÓ PÚBLICA

Recordeu. AQUESTA TARDA a les 17:30h
El 2n debat del Congrés d'Educació Pública es farà a l'escola La Maquinista, i ens agradaria comptar amb representants de tota la comunitat educativa.
Per assistir-hi, apunteu-vos a aquest enllaç.
2n debat 1
2n debat 2

CINEMANISTA

COMISSIÓ DE FAMÍLIES I COMISSIÓ DE SOLIDARITAT

Recordeu, DEMÀ divendres dia 22 de novembre farem una nova sessió de cinemanista al gimnàs de l’escola a les 16.45h.
En aquesta ocasió projectarem la pel·lícula Frozen i qui vulgui pot assistir disfressat.
Treu la princesa que portes dins!
Col.labora amb la Marató de TV3. Crispetes=1€ ( el preu íntegre es donarà per les malalties minoritàries)
Aquesta activitat forma part de les activitats de la universitat del temps lliure, no oblideu el passaport!
cartell frozen

RUA CERCAVILA 2019

COMISSIÓ DE FESTES

Recordeu. Ja arriba la rua del cercavila!
Us esperem diumenge 1 de desembre a l'envelat a tots per ballar, riure i divertir-nos!
Enguany ens disfressarem de senyals de trànsit i cotxes, però si voleu més informació entreu al blog on us ho expliquem tot a través d'aquest enllaç
cotxe

CADENA DE CESSIONS

NOVES APORTACIONS

La cadena!!!! Feu un cop d'ull a les ofertes que hi ha moviment!!! ⛓⛓
També podeu aportar aquelles coses que ja no necessiteu i encara poden fer servei, i fins tot demanar i fer peticions concretes.
Una bici, un patinet, una babycook, un lot de roba de nena en molt bon estat...són les darreres aportacions a la cadena que busquen seguir essent útils.
Animeu-vos a escriure a la cadena@escolalamaquinista.cat i a subscriure-us per estar al cas de les novetats 📧
cadena_cessions

CALENDARI DE 6È

El proper dilluns dia 25 faran una foto a cada aula pel calendari de 6è. És un calendari que es vendrà cap desembre amb la finalitat de recaudar diners pel viatge de final de curs de 6è.
Moltes gràcies!
photo_2019-11-21_07-28-11

POSA'T LA GORRA

PELS INFANTS I ADOLESCENTS AMB CÀNCER

El 14 de desembre tornarem a omplir de gorres el Parc de la Ciutadella!
Amb Xiula, Zebrass Marching Band i amb la col·laboració especial del Mag Lari.
Més info aquí

Una imatge de...

FESTIVAL D'ARTS ESCÈNIQUES

MERCAT DE LES FLORS

Recordeu. Última setmana. Del 9 al 24 de novembre
15è Festival Internacional d’Arts Escèniques per als Més Petits (0-5 anys).
Casa de la dansa. Més info aquí
mercatflors

EL MÉS PETIT DE TOTS

SAT Sant Andreu Teatre