SETMANA INTENSA I SALUDABLE

COMISSIÓ DE SALUT

El passat dilluns 13 de gener els Mossos d'Esquadra van visitar l'escola com cada curs per fer un bon repàs sobre internet i els seus riscos amb els nois i les noies de 5é.
A més a més, la tarda la vam dedicar a parlar sobre Alimentació Saludable i Sucres als aliments amb els cursos de 3er.
La setmana l'acabarem parlant sobre les relacions saludables entre companys i el bullying, fent un taller molt dinàmic i interactiu amb els i les alumnes de 4rt.
Alimentació Saludable
Sucre als aliments

ABSIT DUO

CENTRE CÍVIC BON PASTOR

Demà divendres 17 a les 19h, el centre cívic us ofereix un concert de música clàssica d'Absit Duo, el grup format per la saxofonista Carla Obach Esteban i la violoncel·lista Elisabet Iserte López.
Us podeu inscriure en aquest enllaç
Més info aquí
Una imatge de...

L'ONA I L'ACAMPADA ESPACIAL

SANT ANDREU CONTEMPORANI

Dissabte 18 de gener a les 11h.
En un dels seus viatges espacials, l’Ona ha descobert un nou planeta. Hi passarà la nit, però aquest planeta té unes estranyes característiques i s’hi haurà d’adaptar. Què deu tenir d’especial aquest planeta? Què li oferirà la nit, a la nostra amiga? Més info aquí.
l_ona_i_lacampada

MAMA DESOBEDIENT

PRESENTACIÓ DE LLIBRE

El proper dissabte, 18 de gener, a les 11h, a l'Ateneu l'Harmonia, Esther Vivas presentarà el seu llibre on parla de temes invisibles com la infertilitat, l'embaràs, la pèrdua gestacional, el part, la violència obstètrica, el puerperi, la lactància, el negoci del biberó ... Ho fa a través de l'assaig, la literatura i la seva experiència personal. Una mirada feminista i desobedient a la maternitat. Més info aquí.
20200110_063313_0000
20200110_063313_0001

TALLER DE REPORTERES I REPORTERS

ATENEU L'HARMONIA

31 de gener, 7 i 14 de febrer. 17h
Un any més engeguem conjuntament amb l'Ateneu L'Harmonia un taller de reporteres i reporters de barri!
Si voleu fer de reporters i reporteres heu d'anar a fer la inscripció a l'Ateneu L'Harmonia del 9 al 17 de gener, ambdós inclosos.
Seran de dilluns a dissabte de 10 a 14 i de 16 a 20 h.
Aquesta activitat és gratuïta i està dins del projecte #Unideltempslliure de Més Educació!
CARTELL GENER 2020
custom twitter custom custom