TERTÚLIA

COM POSAR LÍMITS AMB AMOR

La sobreprotecció inhabilita a l'infant i li destrueix l'autoestima. Els infants necessiten límits per sentir-se segurs i protegits. Però no sempre és fàcil posar límits. Hi ha alternatives al càstig? Què fem amb les enrabiades? Parlarem de tot això i mirarem com podem posar límits amb amor.
Dijous 22 de febrer de les 16 a les 17,30 a l'aula d'anglès infantil.
Conduïda per Anna Maria Serra, psicopedagoga i terapeuta sistèmica
Si necessiteu ludoteca pel vostre fiil/a envieu un correu a families@escolalamaquinista.cat

niños-felices-2

JORNADES DE PORTES OBERTES

27 DE FEBRER I 3 DE MARÇ DE 2018

L'escola està preparant les jornades de portes obertes d'enguany, una en horari lectiu perquè els pares puguin veure en ple funcionament la nostra proposta educativa i una altra en dia festiu.
Si coneixeu pares que han d'escollir escola pel curs que ve els podeu fer arribar més informació, que trobareu en aquest enllaç.
portes-obertes-cartell
I si voleu participar com a voluntaris per ensenyar l'escola i acompanyar les famílies que ens vindran a veure, envieu un correu a l'AMPA.

MÚSICA AL PATI

PLAYLIST

Voleu conèixer la música que posem al pati? Aquí hi trobareu l'enllaç a la nostra playlist per a poder escoltar-la a Spotify o bé veure'n els vídeos a la web de música, el Maquinistasound.
unnamed

NOUS CANALS DE COMUNICACIÓ

Recordeu que hem creat uns nous canals de comunicació basats en els canals de Telegram, un nou servei que permet fer enviaments massius de missatges, fotos, links, arxius, etc. El Telegram és una aplicació per mòbils similar al Whatsapp però amb més funcionalitats. D'aquesta manera estareu ben informats només amb el mòbil.
Són canals privats, i només us hi podreu subscriure des dels links que us fem arribar en aquesta entrada.
telegram-logo-vector-download
i-a-mes

ULWALUKO

TALLER INFANTIL GRATUÏT

El 17 de Febrer de 2018 d'11:30 a 13:00 h., dins del Programa Educatiu de Sant Andreu Contemporani, es realitzarà un taller infantil amb artistes visuals. Podeu trobar més informació en el següent enllaç.

a6c559b128aef0a5df86f15a528b6292_636_0_0_0_0_100

TALLER VIVENCIAL

L'ADOPCIÓ I L'ABANDONAMENT A TRAVÉS DELS CONTES

El 24 de Febrer de 2018 de 15.00 h a 21.00 h es farà, a Gestalt Dimensions, un taller vivencial per a treballar l'adopció i l'abandonament mitjançant els contes. El preu del taller és de 60 euros o 80 euros per parella.
IMG-20180208-WA0000

SERVEI DE FAMÍLIES COL·LABORADORES

AJUNTAMENT DE BARCELONA

El Servei de famílies col·laboradores (SFC) és un servei que intervé per ajudar a les famílies que puntualment no poden ocupar-se dels seus fills/es per diverses circumstàncies (motius laborals, formatius, familiars o de salut) facilitant-los una altra família propera. Al SFC es compta amb un banc de famílies voluntàries, que s'ofereixen per tenir cura dels infants d'aquelles altres famílies que no disposen de xarxa social, familiars, ni recursos econòmics suficients per contemplar altres alternatives.
Podeu trobar més informació al nostre web aquí i en aquest vídeo on algunes famílies expliquen la seva vivència.

Servei de famílies col·laboradores
Ajuntament de Barcelona.