FOOe8qiXIAYqMkW

GRAN FESTA D'INAUGURACIÓ DE L'EDIFICI NOU

Va ser una jornada plena d'emocions i sorpreses on vam poder gaudir de diverses activitats per tot el centre: tallers de màgia, de castells amb la colla Jove de Barcelona, música a càrrec del grup Tager, animació per part de la colla tabalera i com no l'estrena de la cançó de l'Escola de la qual podeu descarregar audio i lletra.
També trobareu aquí el vídeo amb els parlaments i la notícia publicada en l'Express de Sant Andreu.

NOVETATS A L'AFAMAQUIBOT

DESCARREGA AUTOMÀTICA DEL MENÚ

El bot de Telegram amb tota la informació sobre l'Escola incorpora una nova funció que permet la recepció automàtica del menú de cada mes.
Telegram_2019_Logo.svg

XERRADA SOBRE EL PROCÉS LECTOESCRIPTOR

28 DE MARÇ A LES 17.30h

Amb la finalitat d'afavorir al màxim l'assistència de les famílies, L'AFA posa a disposició de les associades el servei de ludoteca de forma gratuïta fins a la finalització d'aquesta.
Si et vols apuntar envia mail a:
afa@escolalamaquinista.cat
niños-leyendo
Una imatge de i-a-mes

PORTES OBERTES ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE SANT ANDREU

23 D'ABRIL A LES 11h

Hi haurà cercavila, activitats, concerts, tallers, xerrada informativa sobre l'Escola i la preinscripció, i molt més...
[Més informació]
Cartell Portes Obertes EMMSA 2022