TERTÚLIA

ACOMPANYAMENT ALS INFANTS DAVANT LA MORT, LES PÈRDUES I ELS DOLS

Recordeu que aquest dijous dia 18 de Febrer realitzarem la tertúlia sobre el tema de les pèrdues i els dols. Serà conduïda per Anna Maria Serra, psicopedagoga i psicoterapeuta. Es farà a l'aula d'anglès d'educació infantil de les 4 a les 5.30. Si necessiteu ludoteca pels nens, podeu demanar-la enviant un correu a families@escolalamaquinista.cat
Us esperem.

Comissió de famílies
Comunicacio

PUNT VERD MÒBIL ESCOLAR

DIJOUS 25 DE GENER

Recordeu que el dijous dia 25 de gener ens visitarà el Punt Verd Mòbil Escolar en horari de 15h a 17h.
El punt verd mòbil escolar és un recurs educatiu i de gestió dels residus especials per tal que els alumnes i les seves famílies prenguin consciència mediambiental. Durant l'horari indicat podreu fer-ne ús.
El que s'hi pot portar: roba, calçat, cartutxos de tinta, tòners, aparells elèctrics i electrònics, olis de cuina, cables elèctrics, pneumàtics petits, aerosols i esprais, bateries de cotxe, cosmètics, radiografies, piles, olis de motor, pintures i vernissos, fluorescents i bombetes, ampolles de cava, càpsules de cafè monodosi (plàstic i alumini), etc.
El que no s'hi pot portar: residus industrials especials, tòxics i perillosos, residus sanitaris, residus orgànics, restes vegetals, runes, mobles i trastos, i restes de fustes.

Comissió Natura
punt_verd_mobil

EXTRAESCOLARS D'ADULTS

PILATES

Vols millorar la teva condició física, la teva capacitat de concentració i control del teu cos? Apunta't a Pilates i passaràs una bona estona!
A partir gener, comença un grup tots els dimecres de 19h. a 20h. mínim 5 i màxim 8 persones. El cost de l'activitat és de 18,90€ mensuals i si ets soci de l'Ampa no hauràs de pagar quota d'inscripció.
Si vols apuntar-te escriu un correu a ampa@escolalamaquinista.cat amb el teu nom i telèfon de contacte.
Apunta't-hi!!!

NOUS CANALS DE COMUNICACIÓ

Recordeu que hem creat uns nous canals de comunicació basats en els canals de Telegram, un nou servei que permet fer enviaments massius de missatges, fotos, links, arxius, etc. El Telegram és una aplicació per mòbils similar al Whatsapp però amb més funcionalitats. D'aquesta manera estareu ben informats només amb el mòbil.
Són canals privats, i només us hi podreu subscriure des dels links que us fem arribar en aquesta entrada.
telegram-logo-vector-download

BARCELONA EDUCA PER LA PAU

CICLE DE CONFERÈNCIES

El dia 19 de Gener a les 18.00 es farà la conferència Educació per la pau des dels mitjans de comunicació a l'auditori de Can Fabra. Podeu consultar la informació en aquest díptic

LA NENA DELS PARDALS

CIA. TEATRE AL DETALL - LA TRESCA

LA NENA DELS PARDALS és un conte preciós de Sara Pennypaker, que Teatre al Detall ha transformat en espectacle amb el mateix equip de l'Endrapasomnis i on s'hi ha unit la il·lustradora Noemí Villamuza. La Tresca i la verdesca han composat la música de l'espectacle i la interpreten en directe.
Estaran al SAT! aquest cap de setmana:
  • dissabte 20 de gener a les 17.30 h
  • diumenge 21 de gener a les 12 h i a les 17.30 h
lanenadelspardals2

2A TROBADA MULTIESPORT

CONSELL ESCOLAR DE L'ESPORT DE BARCELONA

El diumenge 28/01/18 el CEEB celebra la 2a Trobada Multiesport, activitat pensada per infants de P4 a 6è, les inscripcions es tancaran el dijous 25 de Gener i les places són limitades.
Per fer les inscripcions podeu accedir clicant aquest enllaç.
Es realitzarà Gimnàstica Rítmica, Esgrima, Hoquei sala Adaptat, Tchoukball, Handbol, Beisbol.
1718-Cartell-Multiesport_18
unnamed

XERRADA PER A PARES

HOSPITAL St. JOAN DE DÉU

L’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona organitza una nova conferència per a mares i pares, amb el títol "L’adolescència: etapa de canvis, adquisicions i reptes". Serà el proper 25 de gener a les 19h.

Aquesta activitat és gratuïta, les places són limitades i cal confirmar l'assistència

ACTIVITATS DE GENER

ESCOLA DE PARES I MARES DEL PENEDÈS

Recordeu que el 24 de Gener, es farà el taller "Gestionar l'atenció amb Mindfulness"

escolaPiM

CONTES DE L'AIGUA

CASA DE LES AIGÜES DE MONTCADA I REIXAC

El 3 de Febrer a les 11.00 es realitzarà una activitat gratuïta molt interessant per a poder comprendre els estats de l'aigua d'una manera didàctica i divertida. Al següent enllaç podeu consultar tota la informació referent a aquesta activitat.

PROJECTE NEST&FUN

QÜESTIONARI

Unes mares de l'escola estan realitzant un projecte sobre la creació d'una xarxa de col·laboració mútua. Ens fan arribar un qüestionari per a poder conèixer l'opinió de les famílies. Us adjuntem el text amb més informació.
La-Maquinista
custom twitter