GRAN ÈXIT DE LA JORNADA COMUNITÀRIA

COMISSIÓ DE NATURA

La jornada de divendres passat va ser un èxit de participació i us ho volem agrair de tot cor. Les decoracions per l'escola fan molt goig i la locomotora està avançant molt!
És per aquest motiu que us proposem unes quantes dates més per continuar avançant amb la construcció de la locomotora:
Dimecres 1 de juny, Dijous 9 de juny I Dimarts 14 de juny de 17 a 19 h.
Quedem al triangle de l'escola, tocant al carrer República Dominicana.
3429d8a6-29dc-422d-843e-a0dba36b88d1_edit_480848356215169

CELEBRACIÓ D'ANIVERSARIS

COMISSIÓ DE FESTES

Ja fa uns mesos que hem reprès la iniciativa de celebrar els aniversaris a l'escola. Passat aquest temps ens sembla important recordar i concretar alguns aspectes de la normativa que cal acceptar i complir en el cas que es vulgui aprofitar aquest servei.
Aquí trobareu els aspectes més rellevants.
NORMATIVA

CADENA DE CESSIONS

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Si aprofitem per fer canvis per casa i neteja d'armaris podem allargar la vida de tot allò que ja no necessitem i cedir-ho a la cadena.
Doneu un cop d'ull al nostre bloc que hi ha novetats!!!!
Una imatge de...
pngwing.com

JUNTA GESTORA

Podeu consultar aquí l'acta de la junta gestora que va tenir lloc el passat 19 de maig.
custom twitter custom custom