A TOTA MÀQUINA AMB LA LOCOMOTORA

COLLA DE TABALS

Ara mateix, estem en plena fase de muntatge perquè ja tenim quasi tot el material necessari.
Si voleu col·laborar, només heu de venir amb ganes de treballar amb les vostres mans i fer servir la vostra imaginació per ajudar a pensar en la decoració final.
Us esperem cada dimecres de 17 a 19h al pati triangular.
Ja queda menys per a lluïr la locomotora de la Maquinista!
locomotora

RECORDATORI DE LA REUNIÓ ESPAI MIGDIA

DIJOUS 13 D'OCTUBRE A LES 17.30 H

La reunió serà en format presencial al gimnàs de l’escola. Coneixereu la Núria Ripoll, responsable de l’entitat de cuina i els monitors i monitores de l’Espai Migdia.
Descarrega't aquí la presentació.
Us convidem també a consultar el Projecte Educatiu de l'Espai Migdia i d'espais de lleure de les tardes de setembre. Ho podeu trobar aquí.

Una imatge de...

CLASSES GRATUÏTES DE SKATE

SKATEPARK BARÓ DE VIVER

La Fundació Esport i Educació de Barcelona (FEEB), l’APC Franja Besòs (educadors de carrer) i el Servei de Dinamització Juvenil de Baró de Viver ofereixen cada dilluns, dimecres i divendres de 17:30 a 19:00h classes gratuïtes per a nens i nenes a partir de 8 anys.
El divendres 14/10/2022 i el dimecres 19/10/2022 de 17:30 a 19:00 es farà un tastet.
La inscripció és gratuïta en l’enllaç de l’Instagram: @apcfranjabesos o per e-mail a jvives@feeb.cat.
tom-morbey-QJz32ZuCArg-unsplash

LES TECNOLOGIES DIGITALS A LA INFÀNCIA

GUIA D'US DE PANTALLES

Pla d’acció i recomanacions per orientar tant a professionals de l’educació com a les pròpies famílies en el bon ús de les tecnologies digitals.
Els departaments de Salut, Drets Socials i Educació han participat en l’elaboració de la guia. La coordinació i implementació de la publicació ha anat a càrrec del Pacte Nacional de Salut Mental, adscrit al Departament de Presidència.

[Accés al document]
Captura

EXTRAESCOLARS GRATUÏTES

TRINITAT NOVA, BON PASTOR I EL BESÒS I EL MARESME

+Educació dinamitza Extra, extra! en escoles, instituts, biblioteques i centres cívics de la Trinitat Nova, Bon Pastor i el Besòs i el Maresme de Barcelona.
El programa pretén oferir un conjunt d’activitats extraescolars artístiques, culturals, científiques i de noves tecnologies totes elles gratuïtes i adreçades a infants i adolescents entre els 6 i els 14 anys .
[Més informació]
AF-PdB_extraescolars_xxss-01-1-1024x1024