RESUM DE LA FIRA DE COMISSIONS

GRACIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

El passat divendres 4 va tenir lloc la fira de comissions anual, on totes les comissions van poder explicar el que feien perquè les famílies coneguessin la seva feina i, fins i tot, fer un tastet d'aquestes.
Enguany la ubicació va ser al jardí de l'escola i com sempre vam comptar amb l'actuació dels tabals.
Respecte a l'any anterior, les novetats van ser, a més de la ubicació, la presentació de la locomotora que ja fa molt de goig i els berenars de sisè de cada divendres.
Va ser una tarda molt completa!
WhatsApp Image 2022-11-04 at 21.39.45 (1)

CANVI DE CALENDARI AFA

COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ

Per motius tècnics hem hagut de canviar el calendari que hi havia a la pàgina web. Si el teníeu integrat al vostre compte de Google haureu d'associar-ne el nou.
[Més informació]
calendario

ACTA DE L'ASSEMBLEA DEL 7 DE NOVEMBRE

Podeu consultar aquí l'acta de l'assemblea ordinària de l'Associació de Famílies d'Alumnes (AFA) de l'Escola La Maquinista que va tenir lloc el passat 7 de novembre.
castanyada
Una imatge de...

ACTIVITATS PER ADULTS

BIBLIOTECA BON PASTOR

Recull de les activitats per adults organitzades a la Biblioteca fins al 23 de novembre.
L'entrada és lliure amb aforament limitat.
[Més informació]
bon_pastor

LA RESPOSTA A LA DIVERSITAT A L'AULA

COMISSIÓ DE COEDUCACIÓ I DIVERSITAT

Taller inclu-1
Xerrada en format presencial organitzada per la Comissió Inclusiva del Districte de St. Andreu.
Impartida per Jesús Soldevila Pérez, Doctor en Pedagogia i membre del grup de recerca sobre Atenció a la Diversitat de la Universitat Vic-Universitat Central de Catalunya, està adreçada a docents, directius i famílies.
Serà el dimarts, 15 novembre a les 18:00 hores a l'Institut Martí Pous.
L'activitat oberta i gratuïta amb inscripció obligatòria que pots fer aquí.

NOVEMBRE DE CONTACONTES

12 DE NOVEMBRE A LES 18.30 H

Factoria de Cuentacuencuentos presenta a Fnac La Maquinista la seva proposta que transita des de la mediació lectora, a l'animació lectora. Els seus espectacles inclouen autors universals, llibre àlbum, tradició oral. Els seus recursos escènics són: dansa, teatre, circ, animació d'objectes, ninots, artesania tèxtil i la música. Grans i petits es divertiran i participaran d'una experiència artística, a través del contacontes.
Accés lliure fins a completar aforament.
cc factoria maquinista (1)
custom twitter custom custom