FULL INFORMATIU

FEBRER DE 2018

Ja podeu consultar el full informatiu d'aquest mes de Febrer clicant aquest enllaç. Hi trobareu informació referent a les activitats i sortides de l'alumnat, el carnestoltes, la jornada de portes obertes, activitats de les comissions i les properes xerrades a l'escola, entre altres informacions interessants.
Una imatge de...

2ª SESSIÓ DE DISSENY AMB FAMÍLIES

DIVENDRES 2 DE FEBRER DE 17h A 19h

El divendres 02 de febrer durem a terme una sessió de treball al voltant del projecte de transformació de l'espai exterior on definirem propostes de disseny treballades la sessió anterior. Es faran dinàmiques de treball de grups per poder escollir les propostes definitives (cabanes, gronxadors, parets musicals, cuinetes....) i s'elaborarà un pla d'acció, es farà una avaluació tècnica segons els recursos dels quals disposem i valorarem la disponibilitat de la comunitat educativa per a construir-les en jornades de treball comunitari.
T'esperem!

Per a tenir més informació pots contactar amb la Comissió Natura :
natura@escolalamaquinista.cat / ampa@escolalamaquinista.cat

L'ESCOLA SURT A LA RUA DE CARNESTOLTES

PARTICIPEM A LA RUA

Hola famílies! Per primer any l'escola participarà a la rua del Carnestoltes de Sant Andreu.
Sortirem a lluir les disfresses que faran els nens i nenes a l'escola i les que ens farem les mares i pares a casa. Serem una autèntica rua del circ!
Us animem a tots a participar-hi i a passar-ho d'allò més bé.
No patiu per si algun complement del vostre fill/a es fa malbé perquè seran molt fàcils de tornar a fer.
El dia de la rua serà l'11 de Febrer. Quan tinguem més informació de l'hora, el lloc de trobada, etc. us ho farem saber.

Comissió de festes

RECEPTA DEL MES

HAMBURGUESA DE CARBASSÓ I PASTANAGA

Uns canelons diferents i molt, molt suculents. Agradaran a grans i petits.
Cliqueu aquí per veure la recepta.

La-recepta-del-mes

NOUS CANALS DE COMUNICACIÓ

Recordeu que hem creat uns nous canals de comunicació basats en els canals de Telegram, un nou servei que permet fer enviaments massius de missatges, fotos, links, arxius, etc. El Telegram és una aplicació per mòbils similar al Whatsapp però amb més funcionalitats. D'aquesta manera estareu ben informats només amb el mòbil.
Són canals privats, i només us hi podreu subscriure des dels links que us fem arribar en aquesta entrada.
telegram-logo-vector-download

CONTES DE L'AIGUA

CASA DE LES AIGÜES DE MONTCADA I REIXAC

El 3 de Febrer a les 11.00 es realitzarà una activitat gratuïta molt interessant per a poder comprendre els estats de l'aigua d'una manera didàctica i divertida. Al següent enllaç podeu consultar tota la informació referent a aquesta activitat.

INSCRIPCIONS A CURSOS TIC

BIBLIOTECA BON PASTOR

Us esperem als cursos de formació bàsica TIC a la biblioteca Bon Pastor aquest febrer:
  • Internet Nivell 1 i 2
  • Introducció al Processador de Textos 1 i 2
Trobareu tota la informació en el següent enllaç.

Us podeu apuntar per internet, personalment a la biblioteca o trucant-nos al telèfon 93 498 02 16
Places disponibles. Us esperem!
custom twitter