FULL INFORMATIU

ABRIL DE 2018

Ja podeu consultar el full informatiu del mes d'abril clicant el següent enllaç. Hi trobareu informacions interessants sobre les activitats a l'escola tant pels alumnes com per les famílies.
full-informatiu

CASALS D'ESTIU

SESSIONS INFORMATIVES

Avui dijous 5 d'abril a les 16.45 h es farà una reunió informativa al menjador de l'escola, referent al casal d'estiu organitzat pel poliesportiu. Trobareu més informació en el següent enllaç.
El dimecres 11 d'abril a les 16.45 h es farà la reunió informativa del casal d'estiu que es fa a l'escola.
Qui necessiti el servei de ludoteca pot enviar un correu a ampa@escolalamaquinista.cat.

Comissió d'activitats extraescolars

EXTRAESCOLARS D'ADULTS

PILATES

Vols millorar la teva condició física, la teva capacitat de concentració i control del teu cos? Apunta't a Pilates i passaràs una bona estona!
Comença un grup tots els dimecres de 19h. a 20h. Mínim 5 i màxim 8 persones.
El cost de l'activitat és de 18,90€ mensuals i si ets soci de l'Ampa no hauràs de pagar quota d'inscripció.
Si vols apuntar-te escriu un correu a ampa@escolalamaquinista.cat amb el teu nom i telèfon de contacte.
Apunta't-hi!!!

ELECCIONS A L'AMPA

CURSOS 2018 - 2021

Els Estatuts de la nostra AMPA, La Maquinista, estableixen un termini màxim de tres cursos per a la renovació dels càrrecs de la Junta Directiva. Això significa que iniciem ja el procés electoral per triar la nova Junta Directiva de l'AMPA, que exercirà durant els cursos 2018-2019, 2019- 2020 i 2020-2021.
Podeu consultar la informació sobre el procés d'eleccions i la candidatura conjunta.

VOTO

PREINSCRIPCIÓ 2018

DATES

Recordeu que el procés de preinscripció dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria s’iniciarà la segona setmana d’abril. El període de presentació de sol·licituds serà del 13 al 24 d’abril.

PER L'EDUCACIÓ RESPONC

EDUBARÒMETRE

La confiança dels docents en el sistema educatiu.
"Per l’educació responc", és la primera enquesta que pregunta a famílies i docents sobre les seves necessitats, expectatives i visions sobre l’educació dels seus fills i filles, dels seus alumnes, del seu centre i sobre com ha de ser l’educació del país. En el moment actual de canvis en l’educació, cal obrir i ampliar el debat, incorporant la pluralitat i riquesa de visions dels principals actors educatius.
Trobareu el dossier en aquest link.
educresponc

PROVES A 3R i 6È DE PRIMÀRIA

EDUCACIÓ DE GUANYADORS I PERDEDORS?

Aquest curs es tornen a realitzar les proves estandarditzades als cursos de tercer i sisè de primària a totes les escoles de Catalunya. A Catalunya hi ha famílies d’escolars que es continuen resistint a què els seus fills facin aquestes avaluacions perquè constaten que incideixen en els processos escolars i són discriminatòries. Llegiu-ne més.

ESCOLA DE MÚSICA

JORNADA DE PORTES OBERTES

A l'escola de música municipal Sant Andreu - Mestre Pich Santasusana faran jornada de portes obertes el dissabte 21 d'Abril a les 11.00 h.
Podeu consultar a la seva web el calendari de concerts que fan (audicions públiques).
custom twitter