FULL INFORMATIU

OCTUBRE 2017

full-informatiu
Podreu consultar el Full Informatiu del mes d'Octubre clicant en aquest enllaç. Hi trobareu informació important com les dates de les reunions de P-3 i de l'espai migdia, el proper plenari de + Educació, la biblioteca oberta i activitats i sortides, entre d'altres. Feu-hi un cop d'ull!

FESTA DE LA CASTANYADA

CASTANYERES

castanyera1
Benvolgudes famílies, aquest dimarts 31 d'octubre celebrarem la festa de la castanyada i necessitem voluntàries per fer de castanyeres!
Farem una petita dansa pels petits d'infantil, i després repartirem les castanyes i panellets. Animeu-vos! Serà molt divertit!
La festa es celebrarà de 15.00 a 16.20 h, només pels petits, no serà oberta als pares.
Podeu retornar aquest paper a la tutora, posar-la a la bústia, o escriure un e-mail a festes@escolalamaquinista.cat amb el vostre nom, e-mail, telèfon i classe del vostre fill/a. Teniu fins els 12 d’octubre per apuntar-vos!

Comissió de festes