FULL INFORMATIU

MES D'OCTUBRE

Ja podeu consultar el full informatiu del proper mes d'octubre al següent enllaç.
Hi trobareu informacions sobre la programació de les reunions d'aula, les colònies de primària, la propera fira de comissions, entre d'altres.
full-informatiu

ANIVERSARIS

CELEBRACIÓ A L'ESCOLA

La Comissió de Famílies ens informa que de moment encara no es poden celebrar aniversaris a l'escola. Estan estudiant la manera que es pugui seguir oferint espais escolars per a la celebració, sostenible i solidària, dels aniversaris dels vostres fills. Tan aviat es pugui tornar a organitzar la logística adequada als nous espais, us ho farem saber. Mentrestant us preguem que disculpeu les molèsties.

foto-aniversaris

COM POSAR LÍMITS AMB AMOR

TERTÚLIA

Com actuar amb les rebequeries i gestionar les frustracions dels nostres fills, posant límits amb amor fent-los sentir segurs i autònoms?
Si voleu saber com s'ho fan altres pares tot prenent un cafè, veniu a la tertúlia que es realitzarà el divendres 5 d'octubre de 15 a 16.30 h.
Conduïda per Anna Maria Serra mestra, psicopedagoga i terapeuta sistèmica
Us esperem!
niños-felices-2

TALLERS SISTÈMICS

ACTIVITAT GRATUÏTA

Amb una visió sistèmica i exercicis en grup, desenvoluparem recursos que ens ajudin a ampliar la visió que tenim de les relacions familiars; el lloc que ocupa cadascú a la família i com això influeix en la gelosia, els límits, hàbits, la comunicació, conflictes entre nens, l'autoestima dels infants i com podem, amb amor i respecte, buscar l'harmonia.
Activitat dirigida a pares, mares i familiars d'alumnes de l'escola que es farà al menjador de l'escola, els divendres de 15 a 16.30 h, de manera quinzenal.
Conduïda per l’Anna Maria Serra, mestra, psicopedagoga i terapeuta sistèmica.
Podeu consultar el calendari i el procediment per a fer les inscripcions.
sistemics

CRÉIXER EN FAMÍLIA

TALLERS GRATUÏTS

El dilluns 15 d'octubre començarà el cicle "Créixer en família" dirigit a pares i mares amb fills de 3 a 6 anys. El taller ens ha estat concedit per la Generalitat i és una invitació per explorar, descobrir, reflexionar i compartir idees al voltant de l'educació i relació amb els vostres fills. La idea és conèixer-vos una mica més a vosaltres mateixos i als vostres fills per donar les millor respostes a les seves necessitats de creixement, aprenentatge i benestar.
Podeu consultar tota la informació dels tallers.
Logo creixer
AMPA-coeducacio

TENS 5 MINUTS?

COMISSIÓ DE COEDUCACIÓ

Des de la Comissió de Coeducació volem treballar per aconseguir que l’escola sigui un espai lliure de masclisme i d’estereotips i prejudicis de gènere.
Tu pots ajudar-nos a conèixer millor la nostra comunitat educativa i com podem treballar per la igualtat dels nostres nens i nenes. Entra aquí i respon un petit qüestionari.
Gràcies!

AJUTS NEE

FINS AL 27 DE SETEMBRE

Recordeu que han sortit els ajuts de necessitats educatives especials. El termini és fins al 27 de setembre.
El tràmit s'ha de realitzar on-line. En aquest link podeu trobar tota la informació:

ENS AJUDES?

INAUGURACIÓ ESCOLA C/ FERNANDO PESSOA

Volem organitzar una festa d’inauguració dels nous mòduls i necessitem ajuda per fer-ho, t'hi apuntes?
La festa es farà a mitjans-finals de novembre, quan l'escola dels nous mòduls estigui finalitzada.
Amb tots els voluntaris es crearà una sub-comissió per tal d'organitzar-la. Si hi estàs interessat, envia correu a l'Ampa, t'hi esperem!
FERNANDOPESSOA-05b

ESCOLA D'ADULTS BON PASTOR

CURS 2018-2019

El Centre de Formació d'Adults del Bon Pastor ens informa dels cursos gratuïts que ofereixen aquest curs 2018-2019. Ens fan arribar el cartell, el tríptic d'informàtica i el tríptic d'anglès on podreu consultar la informació de cada curs.
custom twitter