Aclariment

Per error ha sortit publicat en l'anterior butlletí que la reunió era a les 13:30h. La reunió està convocada el 19 de juny a les 17:30h. El canvi que voliem informar és que la reunió era a les 17:30h i no a les 17:00h com es va informar la setmana passada.

REUNIÓ INFORMATIVA AMB L'AJUNTAMENT

SEGUIMENT D'OBRES

el dia 28 de maig vam mantenir una reunió amb representants de l’Ajuntament i el Consorci d'Educació. En aquesta reunió ens van tornar a assegurar que al setembre de 2020 tindrem l’escola definitiva i es van comprometre a explicar a les famílies com avancen els projectes, tant de l’escola provisional, en la que ja s’està treballant, com de l’escola definitiva.
La reunió informativa serà el proper dia 19 de juny a les 17:30h (atenció, nova hora de convocatoria!) a la mateixa escola. És un tema de molt interès i esperem comptar amb la màxima participació, feu-ne difusió!

Comissió d’infraestructures i obres