FULL INFORMATIU

MES DE NOVEMBRE

Ja podeu consultar el full informatiu del mes de novembre en el següent enllaç Hi trobareu moltes informacions interessants sobre les properes activitats que es duran a terme a l'escola.
imatge full informatiu

CONSTRUCCIÓ D'UNA ESTRUCTURA DE JOC

PATI EXTERIOR

Ja sabeu que estem treballant molt per a posar l’escola a punt i que tot estigui a lloc. Ara li toca a l’espai exterior.
Durant aquests dies, moltes famílies us heu ofert a donar un cop de mà i, ara sí, us necessitem! Construirem una estructura de joc, i necessitem la col·laboració de totes les famílies.
El curs passat vam fer el projecte “Habitem el pati, habitem la ciutat”, vam construir la pèrgola geodèsica i els infants van expressar que necessitaven llocs per grimpar i amagar-se.
El divendres 9 de novembre a partir de les 15 h, construirem entre tots l'estructura de joc.
Si en teniu, podeu portar guants i eines de fusteria (trepant, polidora, martells…).
Us esperem!!

Comissió Natura
CARTEL-Comissió-Natura-TRAZADO-e1539673997329

SESSIÓ FORMATIVA PER LES FAMÍLIES

PROPOSTES DE TREBALL

Us convidem a una sessió formativa en la que us compartirem la fonamentació teòrica i la pràctica metodològica de les “Propostes de treball” que realitzen els vostres fills i filles a Cicle Mitjà i Cicle Superior.
Serà el dimecres 28 de novembre a les 16:45h a 18:30h
Hi haurà servei de ludoteca per les famílies que ho precisin, cal sol·licitar el servei a ludoteca@escolalamaquinista.cat

RECOLLIDA DE TAPS DE PLÀSTIC

ASSOCIACIÓ CATALANA DE FIBROSI QUÍSTICA

Ens adherim a la campanya de recollida de taps de plàstic per a l'Associació Catalana de Fibrosi Quística. Hi haurà una capsa a l'entrada de l'escola per a fer la recollida (per més informació cliqueu aquí).
Moltes gràcies per la col·laboració.
IMG-20181019-WA0007

UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

ACTIVITATS DE NOVEMBRE

Us adjuntem el cartell amb la programació de les activitats que s’enmarquen en la universitat del temps lliure.
Si voleu consultar totes les activitats de les entitats del districte de Sant Andreu, entreu a la web de +Educació.

logo-mes-educacio-partners

ENS AJUDES?

INAUGURACIÓ ESCOLA C/ FERNANDO PESSOA

Recordeu que Volem organitzar una festa d’inauguració dels nous mòduls i necessitem ajuda per fer-ho, t'hi apuntes?
La festa es farà a mitjans-finals de novembre, quan l'escola dels nous mòduls estigui finalitzada.
Amb tots els voluntaris es crearà una subcomissió per tal d'organitzar-la. Si hi estàs interessat, envia correu a l'Ampa, t'hi esperem!
FERNANDOPESSOA-05b

FAS 6 ANYS. TRIA UN LLIBRE

CAMPANYA GENERALITAT DE CATALUNYA

Si els vostres fills aquest 2018 han fet o faran 6 anys, rebran a casa una targeta que els convidarà a anar a la llibreria més propera. Allà podran bescanviar la targeta pel llibre infantil que més els agradi i per un import de fins a 13 €. En cas que l’import del llibre sigui superior, la diferència haurà de ser abonada per l’adult que l’acompanyi.
Aquesta campanya arribarà a 78.567 nens i nenes de Catalunya que podran anar a 298 llibreries de tot el territori.
Podeu consultar tota la informació ampliada clicant al següent enllaç.
imatge-principal
custom twitter