RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

RECORDATORI - 30 DE NOVEMBRE

Benvolgudes famílies,
Recordeu que ja està en marxa el procés de renovació del Consell Escolar a la nostra escola, i que enguany es renovaran 3 representants de les famílies. Aprofitem per fer públiques les candidatures presentades a la renovació:
  • Maria Huerta Fontela, mare de la Laia de P5
  • Meritxell Narro Segú, mare de la Bruna de P5
  • Núria Ramón Martínez, mare de la Inés de P5 i del Víctor de 4t
  • Raquel Foix Cabrerizo, mare de la Jana de P5.
Recordeu que les votacions seran el proper divendres 30 de novembre de 9 a 10h i de 15h a 17h.

CINEMANISTA

EN RALPH EL DESTRUCTOR

Aquest divendres 23 de novembre us esperem al gimnàs a les 16.30 h a la sessió de Cinemanista del trimestre. Es projectarà un curt i deprés "En Ralph el destructor". Podeu portar crispetes i mantes o coixins.
Recordeu de portar el carnet + educació.
Us hi esperem!
p9248405_v_v8_ab

PREVENCIÓ DE L'ASSETJAMENT

XERRADA SOBRE EL BULLYING

El proper dilluns 26 de novembre a les 17:30h es fa el tancament del cicle Créixer en família. Per ser l'última sessió vindrà un expert en el tema del Bullying, que serà oberta a tota l'escola.
Donarem a conèixer eines per detectar i prevenir un tipus de maltractament infantil entre iguals. Es definirà i parlarà de l’assetjament amb l’objectiu d’informar sobre què és l’abús escolar des d’una perspectiva que inclou als tres agents de la situació de violència: víctima, agressor i espectador. Volem donar eines a les famílies per identificar la situació i saber com respondre.
Tots els detalls i els continguts de la xerrada en aquest enllaç.

FESTA MAJOR DE SANT ANDREU

CERCAVILA

Ja s’acosta la rua de la cercavila de les festes de Sant Andreu.
Enguany ens disfressarem de meduses! Aquesta vegada la disfressa es confeccionarà a casa, amb el reciclatge i reutilització de materials que tingueu .
Us hi esperem a tots diumenge 2 de desembre. Com sempre haurem de ser a les 11.30 h a l’envelat (al c. de Torres i Bages) i a les 12h començarà la rua.
No hi falteu!!!!!!!! Ens ho passarem genial!!!
Podeu consultar la informació ampliada al següent enllaç.

Comissió de festes
festes18

TERTÚLIA

CONFLICTES ENTRE GERMANS

Recordeu que el divendres 30 de novembre de 15 h a 16:30 h al menjador de l'escola, parlarem i compartirem amb els altres com actuem quan hi ha conflictes entre germans o amics. De vegades ens sentim impotents perquè, fem el que fem, sempre es barallen. Com acompanyem els infants en la gestió dels conflictes?
Tertúlia conduïda per l'Anna Maria Serra, mestra, psicopedagoga i psicoterapeuta sistèmica.

Comissió de Famílies

XERRADA

ESTEM ENGANXATS AL MÒBIL?

Recordeu que avui, dijous 22 de novembre, de 16.30 h a 18 h, a l'aula de Finlàndia, es realitzarà la xerrada sobre l'ús saludable de dispositius i pantalles, i com podem acompanyar en un món cada cop més digital. La xerrada estarà impartida per la Judit Teixidor (psicòloga i educadora de pares, certificada en disciplina positiva).
Apunteu-vos enviant un correu a families@escolalamaquinista.cat indicant si necessiteu ludoteca amb el nom i curs dels infants.

Comissió de Famílies.
logo_families-x-fons-negre-300

BIBLIOTECA OBERTA

NOU DIA D'OBERTURA

Recordeu que a partir d'ara, el dia de biblioteca oberta serà els dimecres en l'horari de 16.30 h a 17.30 h a la primera planta de l'escola.
Podreu gaudir de la lectura en família i, a més a més, cada setmana explicarem un conte.
cabecera-biblioteca

SESSIÓ FORMATIVA PER LES FAMÍLIES

PROPOSTES DE TREBALL

Us convidem a una sessió formativa en la que us compartirem la fonamentació teòrica i la pràctica metodològica de les “Propostes de treball” que realitzen els vostres fills i filles a Cicle Mitjà i Cicle Superior.
Serà el dimecres 28 de novembre a les 16:45h a 18:30h
Hi haurà servei de ludoteca per les famílies que ho precisin, cal sol·licitar el servei a ludoteca@escolalamaquinista.cat

JUGUEM EN IGUALTAT

ESCOLA TURÓ BLAU

S’ha engegat una campanya per erradicar el sexisme en el joc infantil mitjançant tallers i activitats per trencar estereotips de gènere. Es tracta d’una festa oberta a totes les escoles de primària del districte de Sant Andreu. Tindrà lloc el 24 de novembre de 2018 a les 11.30 h a l’escola Turó Blau.
thumbnail_IMG-20181120-WA0049
custom twitter