ASSEMBLEA ORDINÀRIA AMPA

PROJECTE NOVA JUNTA

Recordeu que us convoquem a l'Assemblea Ordinària de l'AMPA, per tal de fer tancament del curs passat i iniciar la feina a fer per al curs 2018-19. És un moment clau de l'associació, pel fet que hi ha hagut renovació de la Junta directiva i tenim un munt de reptes a abordar.
Així doncs, comptem amb tothom per a debatre i col·laborar!
Assemblea general ordinària
Dia: Dilluns 22/10/18
Hora: 16:45h
Lloc: Escola La Maquinista (pendent espai)

Ordre del dia:
1. Benvinguda
2. Lectura i aprovació de l'acta de la sessió anterior
3. Compte de resultats curs 2017-18. Qui vulgui consultar-los abans de la reunió pot sol·licitar-ho enviant un correu a ampa@escolalamaquinista.cat
4. Pressupost curs 2018-19
5. Projecte AMPA curs 2018-19
6. Comissions: projecte i activitats previstes
7. Altres

Hi haurà servei de ludoteca per qui ho necessiti, envieu un correu a ludoteca@escolalamaquinista.cat si en penseu fer ús.

Us hi esperem!
Junta directiva AMPA La Maquinista

FIRA DE COMISSIONS

DIVENDRES 19 D'OCTUBRE

Aquest divendres 19 d’octubre de 16 h a 17 h podreu visitar i conèixer les comissions que tiren endavant els diferents projectes de l'escola. Les persones que integrem aquestes comissions us les explicarem per tal de convidar-vos a col·laborar en allò que més us interessi.

ENS AJUDES?

INAUGURACIÓ ESCOLA C/ FERNANDO PESSOA

Volem organitzar una festa d’inauguració dels nous mòduls i necessitem ajuda per fer-ho, t'hi apuntes?
La festa es farà a mitjans-finals de novembre, quan l'escola dels nous mòduls estigui finalitzada.
Amb tots els voluntaris es crearà una subcomissió per tal d'organitzar-la. Si hi estàs interessat, envia correu a l'Ampa, t'hi esperem!
FERNANDOPESSOA-05b

FAS 6 ANYS. TRIA UN LLIBRE

CAMPANYA GENERALITAT DE CATALUNYA

Si els vostres fills aquest 2018 han fet o faran 6 anys, rebran a casa una targeta que els convidarà a anar a la llibreria més propera. Allà podran bescanviar la targeta pel llibre infantil que més els agradi i per un import de fins a 13 €. En cas que l’import del llibre sigui superior, la diferència haurà de ser abonada per l’adult que l’acompanyi.
Aquesta campanya arribarà a 78.567 nens i nenes de Catalunya que podran anar a 298 llibreries de tot el territori.
Podeu consultar tota la informació ampliada clicant al següent enllaç.
imatge-principal
custom twitter