RECOLLIDA DE TAPS DE PLÀSTIC

ASSOCIACIÓ CATALANA DE FIBROSI QUÍSTICA

Ens adherim a la campanya de recollida de taps de plàstic per a l'Associació Catalana de Fibrosi Quística. Hi haurà una capsa a l'entrada de l'escola per a fer la recollida (per més informació cliqueu aquí).
Moltes gràcies per la col·laboració.
IMG-20181019-WA0007

CROQUETES DE CARABASSA I CIVADA

LA RECEPTA DEL MES

Com no podia ser d’altra manera, a la tardor la carabassa arriba a la nostra taula! Aquesta vegada et presentem les croquetes més re-bones que hagis provat mai: “Croquetes de carabassa i civada”. T’expliquem com fer-les al nostre blog. Entra, prova de fer-les i explica’ns el resultat!
La-recepta-del-mes

COMUNICACIÓ

COMISSIÓ DE SALUT

Arran de la recent notícia divulgada en diversos mitjans de comunicació sobre els brots d’impetigen (impétigo en castellà) a algunes escoles de Barcelona, la Comissió de Salut vol atenuar l’alarma que es pogués derivar d’aquesta notícia. L’impetigen, tot i ser una malaltia infecciosa bacteriana amb un elevat índex de contagi, no és greu. Afecta infants de 2-6 anys a la pell de braços, cames i cara on hi hagi una clivella, un pelat o rascada, o una picada d’insecte. Aquestes zones, en infectar-se, s’omplen de pus, s’obren i fan una crosta. Es tracta, generalment, amb crema antibiòtica. El més important és prevenir-ne el contagi. En aquest sentit, és fonamental el rentat de mans (amb aigua i sabó), la neteja i cura de les ferides (amb sèrum fisiològic i desinfectant), evitar rascar-se les ferides o tocar-les amb les mans. Qui necessiti més informació o tingui algun dubte, pot posar-se en contacte amb nosaltres a través del correu salut@escolalamaquinista.cat.
AMPA-salut-web-600x215

ENS AJUDES?

INAUGURACIÓ ESCOLA C/ FERNANDO PESSOA

Volem organitzar una festa d’inauguració dels nous mòduls i necessitem ajuda per fer-ho, t'hi apuntes?
La festa es farà a mitjans-finals de novembre, quan l'escola dels nous mòduls estigui finalitzada.
Amb tots els voluntaris es crearà una subcomissió per tal d'organitzar-la. Si hi estàs interessat, envia correu a l'Ampa, t'hi esperem!
FERNANDOPESSOA-05b

JORNADA PER LA GENT GRAN

BIBLIOTECA DE BON PASTOR

El dissabte 27 d’octubre, el de la setmana vinent, fem una jornada de 10 a 14h dedicada a la gent gran del barri.
Volem conèixer l’opinió de les nostres grans persones. Saber què necessiten els avis i àvies, que volen trobar al barri, en què els podem ajudar des de les diferents entitats i recursos que tenen a l’abast...
Les incripcions es poden fer a la biblioteca (consulteu aforament)
0.- Envelliment_cartell_biblio

FAS 6 ANYS. TRIA UN LLIBRE

CAMPANYA GENERALITAT DE CATALUNYA

Si els vostres fills aquest 2018 han fet o faran 6 anys, rebran a casa una targeta que els convidarà a anar a la llibreria més propera. Allà podran bescanviar la targeta pel llibre infantil que més els agradi i per un import de fins a 13 €. En cas que l’import del llibre sigui superior, la diferència haurà de ser abonada per l’adult que l’acompanyi.
Aquesta campanya arribarà a 78.567 nens i nenes de Catalunya que podran anar a 298 llibreries de tot el territori.
Podeu consultar tota la informació ampliada clicant al següent enllaç.
imatge-principal
custom twitter